Өнөөдөр бол ээжүүдийн баяр.
Жимины цэцэрлэг омега, альфатай хэдий ч ээжүүдийн баяр тэмдэглэдэг уламжлалтай.
Гэхдээ энэ баярт аавууд нь эмэгтэй болж очдог нэг тийм сонин зүйл байдаг.
Жимин "Ааваа заавал явах шаардлагагүй шдээ."
Юнги "Зүгээр дээ. Миний хүү, аав нь ийм гэдгийг мэдсэн болохоор л чамайг оруулсан"
Жимин "Ааваа гэхдээ Хуби аав уурлахгүй гэж үү?"
Юнги "Зүгээрдээ"Юнги Жиминтэй хамт дэлгүүр яван хиймэл үс, нүдний будаг, BB cream, уруул өнгөлөгч (өөр юу байдаг билээ😂😂) зэрэг зүйлүүдийг худалдаж авав.
Тэднийг юмаа авах зуур хэн ч гайхаагүй нь мэдээж.
Учир нь ихэнх цэцэрлэгүүд ингэж тэмдэглэдэг.
Жимин "Ааваа та бэлэн болчихоод хэлээрэй"
Юнги "За"Юнги өрөөндөө орон хиймэл үсээ зүүн, арай гэж BB cream-ээ түрхэж, дээрээс нь баахан будаг шунх нялж өгөв.
Хусог өрөөнд орж ирэхэд золтойл зүрхээр харваад явчихсангүй.
Хусог "Ээ бурхан будда минь юу вэ??"
Юнги "Харин будаж чаддаггүй ээ?"
Хусог "Ахх"Хусог нойтон алчуур авчиран Юнгигийн нүүрийг цэвэрлэж өгөн, дараа нь хиймэл үсийг эвтэйхэн зүүлгэж өгч, нүүрийн ч хөнгөхөн будав.
Хусог "Одоо л нэг эмэгтэй хүн шиг харагдаж байна"
Юнги толинд харахад үнэхээр л өөрөөс нь тэс өөр хүн угтаж авав.
Юнги эрч хүчтэй, том биетэй альфа бол одоогын Юнги эсрэгээрээ туяхан, эмзэг, үнэхээр эгдүүтэй нэгэн байлаа.
Юнги "Гайхалтай!"
Юнги Жиминыг өрөөнөөс нь дуудахад Жимины ам тэээр доор унжцан явж байлаа.
Жимин "Т-та хэн бэ? Яаж манай гэрт орж ирсэн? Ху-хулгайч уу? Ху-хуби аавааа ХУЛГАЙЧ!!!"
Юнги "Чшшш. Би аав нь байнаа"
Жимин "Хнн манай аав таниас хэт дахин хөөрхөн Э-Р-Э-Г-Т-Э-Й!"
Юнги "Ахх энэ хүүхэд ямар солонгос киногоо үзчихээ вэ?"
Жимин "Та үнэхээр аав юму?"Юнги хиймэл үсээ авахад Жимин дахиал амаа ангайв.
Жимин "Хөөх аав маань ийм хөөрхөн болдийн байжээ??"
Юнги нүдээ эргэлдүүлсээр "Гарах уу?"
Жимин "Тэгье!!"Жимин Юнгигийн гарнаас хөтлөн эргэн тойронд явж байгаа бүх хүмүүст "Хүмүүсээ хардаа, энэ миний аав. Миний төлөө ийм хөөрхөн эмэгтэй болчихсон. Үнэхээр мундаг байгаа биз??"
Жимины цэфэрлэгт ирэхэд ангийн бүх хүүхдүүд багш нар бас амай ангайв.
Багш "Жиминаа, энэ хэн юм? Эрэгтэй хүн шиг харагдахгүй л байх юм?"
Жимин "Миний аав"Жиминыг бахдалтайн аргагүй хэлэхэд тэнд байсан ихэнх хүмүүс ухаан алдаж унасан байдаг юм.
A/n-nothing to say just love uu❤❤❤
YOU ARE READING
Min Family(completed)
Short Story*Хэн нэгэнд бяцхан ч болов инээд бэлэглэхийн тулд үүнийг бичсэн учир элдэв янзын юм шаардахгүй байхыг хүсье ^^* "ХҮҮҮҮҮ ТАЙВШРАХ ХЭРЭГТЭЙ" "Zzzzzz" "ХӨӨЕ МИН ЮНГИ!!!" "А-айн" "Би энд төрөх гэж айгаад байж байхад чи муу тэнд унтаж байна гэнээ??? МИН...