[Special] Хэн хүүхдэд будаг өгчихвөө???

976 99 5
                                    

Энгийн нэг л сайхан нартай өдөр байлаа. Жимин хэдэн сарын өмнө төрсөн. Сайхан хүүтэй болсон.

Гэнэт хажуунаас нойтон орьгоод эхлэхэд Тэхён угс хийн босон "Заа баларсан паар хагарчихлаа. Силесер дуудъя.

Харин Тэхён одоо л гүйцэд нойрнь сэргэж харвал жаахан хүү нь шээчихсэн байлаа.

Тэр хүүгээ тэвэрч аван "Ниээ миний ханхүү шээчихсэн нумуу? Ванана Жимин аавыгаа дуурайгаад бас хөөрхөн хацартай шдээ" гээд хацрыг нь бүхлээр нь амандаа хийв.

Хүүхдийн инээд нь хүрэн ход ход хийн инээхэд Жимин сэрэв.

Хүү шууд л Жиминий өвөр лүү очин үнсэх гэсэн биш жижиг уруулаа хацар дээр нь наачаад холдов.

-"Миний сайхан Тэмин орондоо шээчихээ юу даа?"

-"Ганц чинийх биш шүү хөөе. Бас минийх шүү."

-"Миний хүүхэд!"

-"Би чамд хийж өгөө биздээ. Тэгэхээр Тэмин бас минийх"

-"Ю-юугаа солиороод байган бэ?"

Жимин улайсан хацраа гараараа даран гацаж түгдэрэн байж хэлэхэд Тэхён "Ооё ичээд байгаа юму? Ниа ниа миний 2 сайхан хацартнууд. Алив үнсий" уруулаа шүлсээрээ норгож норгочоод үнсий гэж дайран тэрүүгээр нэг хөөцөлдөн болов.

~2 цагийн дараа~

-"Аятайхан хараарай! Орой ирэхэд аятайхан байж байхгүй бол сайнаа үзэхгүй шүү"

-"Заа"

-"Заа"

Жимин Тэхён 2 ажилдаа явахаар болж хүүгээ Кай Ёнжүн хоёрт үлдээхээр болсон байлаа.

-"Ёооё танай ах чинь ямар аймар үглэдэг юм бээ?"

-"Танай ч гэх шиг чиний хүргэн ах шүү хөөе!"

Гэнэт Тэмин уйлж эхлэхэд хоёул сандралдан хүү лүү гүйв.

-"Яагаад уйлаад байган бол?"

-"Өлссөн юм болов уу?"

-"Саяхан идсэн шдээ"

-"Арай шээчихсэн юм биш биздээ? Үнэрлээд үздээ"

-"АЙН?"

-Жонгүг ах ингээд байдаг юмаа"

-"Тэгээд яагаад заавал би гэж?"

-"Тэгээд би юмуу?"

-"Тиймээ"

-"Юу? Би чадахгүй. Учир нь би  у-унтаж байна" гээд шалан дээр унав.

Тэр 2 арай гэж живхийн сольчихоод сууж байтал хаалганы хонх дуугарч Ёнжүний найз охин нь ирэв.

Найз охиноо харсан Ёнжүн хамаг уруул ам нь унжаад "Хайраа ирчихсэн үү? Хайр нь сая баастай шээстэй живх солилоо" гээд худлаа уйлан нүүрээ хүзүүнд нь наав.

-"Мм зайлуул даа их хэцүү байсан уу?"

-"Тийн"

-"Больцгоогооч. Энд Тэмин бид 2 байна шүү"

-*Хэлээ гаргах*

-"Хайраа би чамд хоол хийгээд өгье" гээд гал тогоо руу дагуулаад оров.

-"Хөөеээ би ч гэсэн хоол идье л даа" гээд Кай ардаас нь оров.

Хоол хийгээд инээдэм ханиадам болж байтал гэнэт л Кай Ёнжүн хоёр Тэминийг санаж зочны өрөө лүү гүйлдсээр орвол Тэмин Хана (Ёнжүний найз охин)-гын нүүрний будгаар тоголж нүүр аман дээрээ уруулын будгаар зурчихсан сууж байлаа.

-"Чи яагаад Тэминийг ганцааранг орхичихвоо!"

-"Чи яагаад Тэминийг ганцааранг нь орхичихвоо!"

Яг энэ үеэр хаалганд түлхүүр хийх нь сонсогдож Кай Тэминг тэврэн авав.

-"Бид ирлээ"

-"Ашгүй гэрээ шатчихаагүй байна"

Хүүгээ харсан Тэхён нүүр амаа хачин болгосоор Тэминийг авах гэхэд Кай "Битгий ю-юу би жоохон тэвэрмээр байна. Цаашаа бай!"

-"Чи чинь яачихаа вэ?"

-"Өө зүгээр зүгээр тхх зүгээр ш дээ"

-"Нэг л биш дээ"

Жимин хүүгээ булаах нь холгүй авахад нүүр нь зургийн дэвтэр болчихсон юм инээгээд байж байлаа.

-"Ивий ивий миний үрийг яачих нь энэ вэ? Та муу хоёр дүүгээ яаачихваа!"

-"Та 2ийг ёстой алнадаа!!"

-"ЗУГТААРАЙ!!!!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Min Family(completed)Where stories live. Discover now