Юнги Намжүүний "нөхөр маань төрлөө, хүүг маань аваад ирээч" гэх дуудлагыг аваад жоохон хүү, нөхрөө аван, Намжүүний гэрээр орж, Тэхёныг авчихаад эмнэлэгийн зүг хөдлөв.
Машины арын суудалд Жимин Тэхён хоёр сүпер баатар болж тоглох ба Жимин тусламж гуйж буй нэгэн Тэхён баатар байв.
Жимин "Наалаа наалаа, сүпэл баатал дуслаалай!"
Тэхён "Анфанмал нь иллээ!!"
Жимин "Тэхшанаа бэтмэн боролдоо?"
Тэхён "Үлүй ээ. Анфанмал бал л гол лдээ. Нүүлнийхээ хэлгээс өлсчөн хүмүүлд өгөөл. Ёлтой мулдаг байхгүй лу"
Жимин "Лала"Эмнэлэг дээр ирэхэд Жин аль хэдийн төрөх өрөөнд орсон байлаа.
Жимин "Тэхшанаа? Чи дүүлээ элэгтэй юу эмэлтэй юу гэлгийн мэдэх үү?"
Тэхён "Үлүй ээ. Гэлдээ элэгтэй байвал гоёоо. Хамлдаа анфанмал гэл тоглоол"Төрөх өрөөгөөр дүүрэн Жины "Бурхан минь Тэхён минь омега шдээ. Яаанаа!!!!
......
ХУЦААД БАЙ!! КИМ НАМЖҮҮН!!!!!" гэх орилоон гадаа нь сууж байсан нилээн хэдэн хүмүүсийг цочиогоод амжив.Юнги энэ орилооэыг сонсоод "Чи минь бас төрөхөд өвдсөн үү?"
Хусог хариуд нь "Юу гэждээ. Бурхан төрүүлж байхад..."Яагаад ингэж асуусныг мэдэж байна уу? Учир нь Юнги Хусогыг төрж байхад унтаж байсан шүү дээㅡㅁㅡ
Жимин Тэхёнд хандан "Тэхлёнаа ди лүүтэй бохчич. Далаа налтай тоглуулаалай да"
Тэхён Жимины хацар дээр үнсэн "Тэлнээ"Жимины хацар улайхтай зэрэгцэн төрөх өрөөний хаалга онгойн Намжүүн инээсээр гарч ирэв.
Юнги "За нөхөр нь ямар байна"
Намжүүн "Дажгүй дээ"Тэднийг ийн ярилцах зуур Тэхён писс хийтэл инээв.
Тэхён "Аабын үл баба болчич" гэн энгэр лүү нь тэмүүлэв.
Намжүүн хүүгээ тэврэн хацар дээр нь үнсэхэд Тэхён аавынхаа үсийг янзлан "Олоо л дифмлэ ааб ёолтоййй көөлкөн болж байла"
Жимин бас аавдаа тэврүүлнэ гээд зүтгэж эхлэв.
Юнги Жиминыг тэвэрсний дараа Жимин "Малай муул ааб бал көөлхөн даа"
Харин Намжүүн Юнги 2 инээлдсээр шөл бэлдхээр, харин Хусог 2 бяцханыг хөтөлсөөр Жины байгаа өрөө лүү орохоор явав...
A/n-2 uguullegee zeregtsuuleh gej zovjiinoo😂😂
YOU ARE READING
Min Family(completed)
Short Story*Хэн нэгэнд бяцхан ч болов инээд бэлэглэхийн тулд үүнийг бичсэн учир элдэв янзын юм шаардахгүй байхыг хүсье ^^* "ХҮҮҮҮҮ ТАЙВШРАХ ХЭРЭГТЭЙ" "Zzzzzz" "ХӨӨЕ МИН ЮНГИ!!!" "А-айн" "Би энд төрөх гэж айгаад байж байхад чи муу тэнд унтаж байна гэнээ??? МИН...