Жимин гэртээ ганцаараа байх ба аавууд нь Ёнжүныг цэцэрлэг рүү нь, Тэхён дугуйландаа явсан байлаа.Жимиг зурагтны суваг солин үзчих юм хайсаар явж байгаад Кпоп гэх ертөнцын нэгхэн хэсэг гарч байв.
Зурагтан дээр охидууд дуулж, бүжиглэж, заримдаа өндөр нот авах нь Жимины амыг нь ангайлахад хүрсэн юм.
Жимин тэдний хийж буй хөдөлгөөныг даган дуурайж, өндөр нот авахад амаа ангайн, ёстой л өөрийгөө дуучин болчихсон байна гэж бодов.
Жимин сэрүүн зүүдэндээ автагдаж, гэрийн хаалга онгойн аавууд нь орж ирсэнийг анзаарах ч сөхөө байсангүй.
Жимин "tell me~tell me~t-t-t-tell me"
Жимин бүжгийн дагаж хөдөлж, цаана байх аавууд нь хэрхэн эвсэлтэй бүжиглэж байгааг нь гайхан зогсож байлаа.
Дуу нь дуусаж Жимин амьсгаатсаар арагшаа харвал аавууд нь инээсээр хүү дээрээ очин "Миний хүү чинь их эвсэлтэй юмаа"
Юнги "Тийм шүү"
Жимин "Би тийм мундаг бүжиглэсэн гэж үү?"
Юнги "Тиймээ. Яг ингэж"Юнги Жиминыг дуурайн хөдөлөхөд тэр 2 писс хийтэл инээв.
Инээх нь ч аргагүй биз. Муур ямар бүжиглэж чадах биш дээ.
Юнги "За больёоо"
Хусог нөхрөө эрхлүүлж уруул дээр нь үнсэн "Чи минь сайн байнаа. За Жимин удахгүй сургууль руугаа явна шүү. Аан бас нэг гэнэтийн бэлэг байгаа?"
Жимин "Тийм гэж үү?"
Хусог "Хурдан хармаар л байвал хурдан хувцсаа өмсөөрэй за юу"Жимин хариу өгөлгүй өрөө лүүгээ гүйн, хувцаснуудаа хам хум өмсөв.
Жиминыг гарч ирэхэд Хусог инээсээр хүү дээрээ очин "Миний хүү тийм их харахыг хүссэн юму?"
Хусогын ингэж хэлсны учир нь Жимин өмднийхөө цахилгааныг таталгүй, цамцаа үрчийлгэн байж чихсэн, зангайгаа зүгээр толгой дээрээ тавьцан байлаа.
Хусог "Тэр гэнэтийн бэлэг чиний их хайртай зүйл. Чамд ямар нэгэн санаа байна уу?"
Жимин "Мм би их хайртай гэвэл Тэ юу?"
Хусог "Тиймээ, Тэхён танай сургуульд сурахаар болсон"
Жимин "Тиймээ!!"Жимин том бамбруушаа тэврэн авч "Хөөе тэдди, манай сургуульд Тэ ирнэ гэсэн. Би үнэхээр уйдаад байсан юм. Гоё байгаа биз"
Хүү ийн өгүүлэснийхээ дараа бамбруушаа тас тэврэн доороо дэвхцэж байлаа.
Жимин "Сургуульд минь Тэ ирнэ"
A/n-ene amid barbieg haraachee😍😍❤❤😭😭
YOU ARE READING
Min Family(completed)
Short Story*Хэн нэгэнд бяцхан ч болов инээд бэлэглэхийн тулд үүнийг бичсэн учир элдэв янзын юм шаардахгүй байхыг хүсье ^^* "ХҮҮҮҮҮ ТАЙВШРАХ ХЭРЭГТЭЙ" "Zzzzzz" "ХӨӨЕ МИН ЮНГИ!!!" "А-айн" "Би энд төрөх гэж айгаад байж байхад чи муу тэнд унтаж байна гэнээ??? МИН...