Сарнай

1.3K 202 10
                                    

Жимин өнөөдөр сургуульдаа явах ёстой.

Гэвч тэрээр яг одоо хэвлийн хэсгээр өвдөн, халуураад хэвтэж байна.

Хусог "Бие чинь гайгүй болохгүй л байна уу? Яадаг юм билээ?"
Жимин "А-ааваа миний дотуур хувцас нойтон оргиод байна"
Хусог "Юу?"

Түүний дотуур өмдийг тайлан харвал, нялцгай цагаан зүйл байлаа.

Хусог уулга алдсаар өрөөнөөс гаран гүйв.

Хусог эмийн хайрцаг барьсаар *** гэх эмийг устай даруулан уулгав.

Хусог "Миний хүү одоо гайгүй байна уу?"
Жимин "Арай л дээрдлээ"
Хусог "Миний хүү сайн сонсоорой. Бие чинь ингэж өвдөх болгонд энэ эмнээс ууж бай. Бас чи өөрийгөө омега гэдгээ мэдэх учир, бие чинь өвдөж байхад альфатай огтхон ч ойр байж болохгүй! Хэрвээ ойртлоо гэхэд танихгүй хүнээ хазаж болохгүй за юу?"
Жимин "За"

Жимин тэр өдрөөс хойш үргэлж Тэхёнаас жийрхэх болсон. Учир нь тэрээр Тэхёныг альфа гэдгийг мэднэ.

Нэг өдөр Тэхён Мин гэр бүлийн хонхыг дарж, Жиминыг байгаа эсэхийг асуув.

Тэрээр Жимины өрөөнд ороход, Жимин байдгаараа биеэ хөнжилөөр орооцон амаа тас зууцан сууж байлаа.

Тэхён "Димини чи яагаад надаас зугтаад байгаа юм?"
Жимин "Мммммм..."

Тэхён бараг л уйлах дээрээ тулан "Муу тэнэг Димин би чиний найз яагаад надаас зугтаагаад байгаан муу тэнэг Димини!!"

Тэхёныг уйлахад Жимин сандарсаар хөнжлөөсөө гарахад, түүний анхилуун үнэр үнэртэж эхлэх нь тэр.

Тэхён уйлахаа болин хамаг бие нь хачин болж эхлэхэд хар хурдаараа гүйн гэр лүүгээ оров.

Тэхён гүйсээр Намжүүны өрөөнд ороход, тэрээр ном уншин сууж байлаа.

Тэхён "Аав би үхэж байгаа юму?"
Намжүүн гайхсаар "Юу?"
Тэхён "Са-сая Жиминыд орсон юм л даа. Тэгээд Жиминээс нээх гоё сарнайн үнэр үнэртсэн. Тэгсэн чинь миний бие сонин болоод доод хавиар өвдөөд байна"

Нулимс дуслуулсаар хэлэхэд Намжүүн инээсээр хүүгээ тэврэн "Аав нь ч бас тийм байсан. Хамгийн анх Жин аавыг чинь дэлгүүрт ажиллаж байхад түүнээс их гоё лаванда цэцгийн үнэр үнэртэж байсан. Хамгийн гол нь чи хамаагүй хүнтэй ойртож болохгүй. Тэгэх юм бол тэр хүн шууд бөмбөг залгина. Миний хүү хайртай хүнээ л тийм болгоорой!"
Тэхён "Юу??"
Намжүүн инээсээр "Миний хүү жоохон том болоод ойлгоноо"

A/n-bi sn sudlaagui oruulsn tul shuumj sonsnoo😂💜💜

Жоохон байж бгад kim family орноо гэхдээ сматтай охохохо

Min Family(completed)Where stories live. Discover now