Бэлэг

1.1K 178 2
                                    

Жимин өглөө сэрэхдээ л Тэхёны төрсөн өдөр гэдгийг сайн мэдэж байлаа.

Өглөө босонгуутаа л хувцсаа хам хум өмсөн картаа шүүрсээр гарч явав.

Энэ тэрүүгээр цагаан өнгөтэй байх ба тэр ойр байрлах дэлгүүр лүү зүглэв.

Өнөөх дэлгүүрт янзан бүрийн чимэглэлүүд хос зүйлүүд байх ба Жимин үүнийг хараад инээсээр явав.

Жимин нэг бугуйвчийг эргүүлж тойрууан харж байхад худалдагч ирэн "Та юу хайгаав?"
- "Хос бугуйвч"

Худалдагч Жиминыг дагуулан хосуудын тасагт ирэв.

Худалдагч "Энэ яаж байна?"

Худалдагч түлхүүр түлхүүрний нүхтэй бугуйвч санал болглвоос энэ нь Жиминд их таалагдав.

Жимин "Тиймээ таалагдаж байна"

Жимин бугуйвчаа жижигхэн уутанд хийн замаар дэвхцэн явж байхад хажуугаар нь машин дайрах шахуу өнгөрөв.

Машины жолооч гарч ирэхэд өндөр нуруу жижиг ч биш нүдтэй өндөр хамартай залуу ил болов.

-Уучлаарай та зүгээр үү?
Жимин "Тиймээ"
-Замаа харсангүй ээ уучлаарай
Жимин өнөөх хэний ч харцыг булаах инээдээрээ инээн "Зүгээр дээ дараа нь болгоомжтой байгаарай"

Жимин бөхийчихөөд буцан жижиг уутаа санжигнуулсаар явав.

Харин үл таних залуугын хацар нь улаа бутран яван яван хүртэл түүнийг ширтэж байлаа.

Гэртээ ирэн Жимин том цаасан хайрцаганд polaraid камераар авхуулсан зургууд, нямбайлан бичсэн захиа болоод бугуйвчаа хийв.

Жимин инээсээр л хайрцаган дээр хаягаа бичин наав.

Жимин "Болчихлоо!!"

Жимин сэтгэл хангалуунаар инээн илгээмж хүргэгчид өгөв.

"Таалагдана гэж найдаж байна" гэсээр бугуйвчаа харах нь түүнд хэр их сэтгэлтэйг хэлэх биз.

Min Family(completed)Where stories live. Discover now