Hei,dragilor! Va multumim ca sunteti aici cu noi si sper sa va placa acest capitol,de aceea am sa va rog sa comentati(si de bine si de rau),sa votati si sa share-uiti daca v-a placut! ^^ Un gest mic,dar care ne-ar ajuta mult. <3
Kisses A&M <3
PS. scuzati eventualele greseli!
Se spune ca acela care nu a iubit niciodata nu a trait, si de asemenea se mai spune si ca iti este frica doar de ceea ce nu cunosti.
Sunt sigura ca astea sunt doua vorbe care mi se potrivesc perfect in ultimul timp, de cand il cunosc pe acest om cu o personalitate atat de complicata ca Harry Styles.
Inca din momentul in care am pus ochii pe el, mi-am dat seama ca va fi destul de complicat sa stau in preajma sa fara sa nu reactionez in vreun mod pe care nu il pot controla, dar mai ales am stiut al naibii de bine ca dupa sarut nimic nu va mai fi la fel.
Stiu ca l-am respins oarecum si sincer nu eram prea dornica sa îl revăd pentru ca, de fiecare data când sunt cu el, simt mult prea multe lucruri pe care nu le pot controla și nu-mi place asta deloc.
Cat despre ultima noastra intalnire privata, nu a mers prea bine.-Domnule Styles, ati vrut sa ma vedeti? intreb eu pe cel mai profesional mod pe care puteam sa il folosesc inainte sa intru in biroul sau. Elle ma privea incurajator si ridicase degetele mari de la ambele maini incercand sa ma faca sa ma simt mai increzatoare,insa pe interior eram ca o gaina. Ea credea ca m-a chemat doar pentru a imi atrage atentia in legatura cu ceea ce i-am zis la ora, dar eu stiam mai bine de atat.
-Da,te rog intra, acesta spune cu o voce joasa si ragusita, avand nasul afundat in cateva lucrari care trebuiau corectate,folosindu-si degetele lungi pentru a isi aranja carliontii. Si incuie usa, adauga.
Am oftat exasperata de atitudinea sa. Maniac al controlului.
-Uite,Harry...
-Domnul Styles,ma corecteaza el, ridicandu-si privirea catre mine pentru prima oara in cateva ore. Am observat cum si-a plimbat ochii de jos in sus pe corpul meu, lingandu-si apoi buzele, un gest pe care se pare ca îl transformase intr-un obicei, iar eu mi-am adus aminte de modul cum acele buze se simteau peste ale mele, imbujorandu-ma la memoria intrusa.
Revenind la realitate, glumeste, nu? Acum cateva ore practic m-a strivit cu totul de corpul sau si ma implora sa il strig Harry, iar acum revenim la domnul Styles din nou? Sunt curioasa incotro se va duce discutia asta.
-Voiam sa vorbim despre ce s-a intamplat mai devreme. Stiu ca nu o sa iti placa ce o sa iti zic,dar te rog sa nu ma intrerupi, ma atentioneaza el pe un ton serios si ridicandu-si degetul aratator catre mine. L-am privit confuza, insa nu am ripostat.
-Stiu ca ultima noastra intalnire a fost... intensa.
-Intensa? Putin spus.
Acesta ridica un deget cu scopul de a ma reduce la tacere si spune:
-Ti-am spus sa nu ma intrerupi. Cum spuneam. Am avut niste momente mai intime, dar ele trebuie sa se opreasca aici.
L-am privit ridicand o spranceana, iar acesta mi-a pus degetul deasupra buzelor in momentul cand voiam sa dau voce gandurilor mele.
-Doar asculta. Privirea sa se intunecase si ii puteam distinge doar cateva dintre trasaturile sale frumoase in intunericul difuz din biroul sau. -Nu ma intelege gresit, esti o fata frumoasa si inteligenta si trebuie sa recunosc faptul ca sunt momente in care îmi pierd controlul când vine vorba de tine, dar imi iubesc slujba si nu as vrea sa intervină nimic între mine și cariera mea, mai ales ca ceea ce s-a întâmplat între noi a fost total... nepotrivit. Regulile, Shay.
CITEȘTI
Aventura
General Fiction"El era tot ceea ce aveam nevoie. Era afectios, inteligent, pasional, indraznet si mai presus de toate, misterios. Combinatia fatala dintre soare si luna, bine si rau, zi si noapte" all rights reserved: amazonestyle. disclaimer: i do not own any o...