Hei,dragilor! Va multumim ca sunteti aici cu noi si sper sa va placa acest capitol,de aceea am sa va rog sa comentati(si de bine si de rau),sa votati si sa share-uiti daca v-a placut! ^^ Un gest mic,dar care ne-ar ajuta mult. <3
Kisses A&M <3
PS. scuzati eventualele greseli!
Cand am ajuns acasa, am observat ca si tata plecase,deci aveam casa doar pentru mine.
Si chiar ma bucur de acest fapt, pentru ca am nevoie de liniste si pace pentru cateva ore. Am observat ca cioburile de dimineata diparusera, podeaua era curata, iar pe masa se aflau cateva clatite facute in stil american. Arata bine, dar acum chiar nu pot sa mananc, cel putin nu avand acest sentiment ciudat in stomac care imi da greata.
Am urcat scarile si cand am ajuns la mine in camera, m-am trantit in pat, neobosindu-ma sa ma dezbrac sau descalt.
-Argh! am oftat exasperata, evenimentele zilei de astazi inundandu-mi mintea.
Am trântit cartea de la domnul Styles lângă mine in pat și o priveam cu ochii mari, așteptând parca sa-mi răspundă miilor de întrebări pe care le aveam in minte, in frunte cu "ce naiba". Doar nu.. ma place?
Nu, n-are cum. Cel mai probabil mi s-a părut mie și in realitate nu s-a întâmplat nimic. Sa fiu sinceră, a fost un gest atât de rapid încât dacă as fi clipit in secunda aia, nu as fi apucat sa văd. Deci cel mai probabil mi s-a părut. Alternativa ar fi înfricoșătoare.
Am ales sa incep referatul pe care il avem pentru psihologie, singurul lucru pe care nu il vreau este sa ies din cuvantul domnului Styles.Asta mi-ar mai trebui.
Dupa ce m-am descaltat, dezbracat si imbracat in veșnicele mele pijamale, am inceput sa rasfoiesc prin carti, colectand deja material despre imaginatie. Pentru urmatoarele cateva ore, m-am lasat cufundata in lumea psihologiei, uitand de ceea ce s-a intamplat azi si de asemenea m-am bucurat de linistea din casa care stiu ca nu va dura mult.
Cand am terminat jumatate din referat, simteam deja ca am epuizat cam tot ce aveam in cartile mele, deci nu cred ca ar fi fost o problema daca as fi trisat putin si as fi transcris ceva din cartea minune? Adica din moment ce mi-a dat-o, sigur n-ar fi o problema.
Dupa ce m-am asigurat ca asta ar fi in regula, m-am dus sa imi fac un dus pentru ca sigur ziua de astazi m-a facut sa fiu foarte tensionata, de aceea am nevoie de relaxare.
Apa calda era primitoare, invaluindu-ma intr-o aura de aburi si relaxandu-mi fiecare muschi. Am închis ochii si Mi-am trecut mainile in jurul gatului, dintr-o data aducandu-mi aminte cum vocea joasa a domnului Styles răsuna in clasa liniștita. Speriata de gândul intruziv pe care l-am avut, am deschis ochii neliniștită. Gânduri invazive despre noul tău prof de psihologie in dus. Bravo, Shay.
Vocea enervanta din capul meu s-a gandit sa intervina in aceasta situatie care si asa era incurcata, nu este nevoie sa o complice si mai rau.
Dupa ce apa calda mi-a mai traversat inca odata parul si corpul, am iesit, infasurandu-ma intr-un halat si lasandu-mi parul liber sa imi cada pe spate, dupa ce l-am periat putin, sperând totuși sa nu se transforme intr-o capita de fan dacă îl las sa se usuce natural.
Am decis sa iau o pauza de la referat si sa rasfoiesc prin carte, oricum am terminat jumatate din el si mai am o groaza de timp sa il termin.
M-am intins pe burta in pat si dupa ce mi-am pus o perna sub barbie, am luat cartea, trecandu-mi usor degetele deasupra ei. Ma intreb cand oare cand a citit-o domnul Styles? Avea aceeasi varsta ca mine sau era mai mare, mai mic? El mi-a spus ca a citit-o de 3 ori, ce l-a determinat oare sa mi-o dea mie daca tot facuse o pasiune din a o reciti?
CITEȘTI
Aventura
Narrativa generale"El era tot ceea ce aveam nevoie. Era afectios, inteligent, pasional, indraznet si mai presus de toate, misterios. Combinatia fatala dintre soare si luna, bine si rau, zi si noapte" all rights reserved: amazonestyle. disclaimer: i do not own any o...