5. Reguli

139 7 2
                                    

Hei,dragilor! Va multumim ca sunteti aici cu noi si sper sa va placa acest capitol,de aceea am sa va rog sa comentati(si de bine si de rau),sa votati si sa share-uiti daca v-a placut! ^^ Un gest mic,dar care ne-ar ajuta mult. <3

Kisses A&M <3

PS. scuzati eventualele greseli!

- Shanon, taca-ti fleanca, ma intrerupe el si se pare ca am revenit la domnul Boss Styles. -Vom vorbi despre asta maine, acum lasa-ma sa te conduc acasa,spune si isi scoate repede sacoul de pe el, asezandu-l pe umerii mei.

-Acasa? dau eu voce gandurilor mele, vazand ca acesta a incetat sa mai vorbeasca. -Si ce se presupune ca ar trebui sa le spun parintilor mei? Ca am venit cu profesorul meu de psihologie dupa ce m-a salvat de la un posibil viol, in loc sa vin cu Parrish, cu care m-am certat pentru ca a vrut sa ma sarute, iar eu am refuzat, din nou?

Am luat o gura mare de aer dupa monologul meu, se pare ca imbratisarea lui mi-a inlocuit starea de moleseala de mai devreme, umplandu-ma de energie.

Abia cand Harry si-a incruntat sprancenele mi-am dat seama ce tocmai am spus.

Gura mare ce am.

-Nu am vrut sa spun...

-Parrish a incercat sa te sarute?! mi-o taie el nervos, apropiindu-se de mine si privindu-ma atent in ochi, felinarul de afara dandu-i o alura infricosatore, dar si al naibii de sexy.

-D-da. Vocea mea era atat de joasa, incat abia daca am putut sa ma aud eu. Insa mi-am dat seama ca oricat mi-as fi dorit sa nu o faca, Harry a auzit raspunsul meu si a pufnit ironic, scuturandu-si capul ca si cum ceea ce auzea era imposibil.

-Stiam eu ca viermele ala o sa se bage pe sub pielea ta, zice el si isi trece o mana prin par, inca dand din cap.

-Stii ca este prietenul meu inca din clasa a 9, nu? il intreb.

-Prieten in ce sens? Iubit?

-Ce?! Nu! Doamne, Harry, ce este in neregula cu tine? Ti-am spus deja ca intre mine si Parrish nu e nimic.

-Bun, pentru ca nu te merita.

Poftim?

-Scuza-ma? tonul meu deja crescuse, si am folosit putin din modul rece de a vorbi al domnului Styles in timp ce imi arcuiam o spranceana si aveam o mana in sold. Devin destul de buna la asta. -Atunci, spune-mi tu, cine ma merita?

-Shanon, nu incepe. Am zis ca astazi seara nu vorbim despre problemele noastre.

-Da, la fel cum ai zis si ca trebuie sa incheiem orice socoteala, buza mea superioara s-a ridicat putin in semn de dezgust si l-am privit serioasa, asteptand sa zica ceva, insa el doar statea si ma privea. -De ce m-ai salvat, Harry? De fapt, mai bine zis, de ce l-ai batut mar pe tipul ala dupa ce m-ai salvat? De ce iti pasa daca era pedepsit sau nu?

-Si ce era sa fac, sa-l las sa te atinga contra vointei tale? raspunde el si se intoarce cu spatele la mine, trecandu-si din nou degetele prin par si oftand apasat.

-Nu asta te-am intrebat! am tipat dupa el cand am vazut ca deja se indeparteaza de mine, venindu-mi sa il strang de gat in momentul ala. Care e problema lui?

-Shanon, aici nu suntem la consiliere personala, incepe el, intorcandu-se brusc si impreunandu-si degetele si incercand sa isi mentina calmul. -Nu trebuie sa iti dau socoteala pentru ceea ce fac si pentru ceea ce nu.

Argh, ma enerveaza atat de tare ca este atat de retinut.

Chiar mi-as dori sa stiu ce gandeste.

AventuraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum