Am plecat amețită pe hol după sărutul scurt pe care l-am avut nici măcar acum un minut. Totul era atat de proaspăt in mintea mea, atat de viu si atat de real, încât încă ii pot simt gustul buzelor pe ale mele. Mi-am atins usor buza de jos, gândindu-ma ca acum pot avea parte de câte săruturi de genul vreau... și chiar mai multe. Gândurile astea ma făceau sa zâmbesc ca o adevarata nebuna, ceea ce și eram, pe holurile goale ale liceului. Am coborât in graba scarile către sala unde aveam biologie și mergeam săltat pe hol, ca o adevarata adolescenta îndrăgostită. Odata ce mi-am îndreptat privirea spre cizmele mele nu am observat ca urma sa vina cineva după colt, moment in care eu si acea persoana ne-am ciocnit și am scâncit la contactul brusc.
-Îmi pare atat de rau, gura m-a luat pe dinainte și am rostit cuvintele fără sa-mi dau seama de fapt pe cine am lovit. Era prietenul lui Harry.
-Stai liniștita, acesta îmi zambeste și abia acum am realizat ca își ținea mâna pe brațul meu, probabil l-a pus acolo in momentul in care ne-am ciocnit ca sa ma păstreze pe sol și sa nu cad. -Este vina mea, ma uitam pe harta asta și încercam sa găsesc sala 7, spune și gesticulează către o hârtie albă, îndoită acum probabil de la impactul provocat de mine.
I-am zâmbit usor, nu știam exact ce sa ii zic, mai ales ca in momentul de fata ma gândeam numai la conversația pe care a avut-o cu Harry acum 20 minute. Oare despre ce vorbeau?
-Tu ai idee? ma intreaba, scoțându-ma din transă in care intrasem și trăgându-și mâna de pe brațul meu, probabil pentru ca devenise inconfortabil, mai ales ca nu ziceam nimic.
-Poftim? eram foarte confuza, întrebarea pe care a pus-o chiar se potrivește gândurilor mele. Nici nu mai tin minte ce zicea.
-Unde e sala 7... Am de ținut o ora acolo acum și sunt întârziat cu 10 minute și nu cred ca e prima impresie pe care vreau s-o las. Acesta a ras scurt, lăsând la vedere o dantura albă, perfecta. Doamne, omul asta zici ca era decupat dintr-o revista, secțiunea modele masculine.
-Um, da, sigur, trebuie sa coborâți scarile din capat și faceti dreapta și ar trebui sa se vadă sala, i-am raspuns rapid pentru ca încercam sa nu par așa de socata de faptul ca este profesor. Devenisem din ce in ce mai curioasa in legătura cu situația lui, mai ales ca după spusele lui e prima zi aici, iar fix in prima zi îl văd pe el discutand cu Harry și atintindu-ma cu privirea. Doar nu i-a zis Harry ceva, nu?
-Multumesc foarte mult, deși nu cred ca ceilalti colegi ai tai vor fi foarte fericiți sa ma vadă. Zâmbetul sau radiant era in continuare pe fata, privindu-ma ca și cum ai privi paparazzi pe un covor roșu. Doamne, toți prietenii lui Harry arată așa? Ce mananca? -Eu sunt Zayn Malik, spune acesta, introducându-se și întinzându-mi mâna. Sunt noul profesor de engleza.
-Cu placere! Si eu sunt Shay West, i-am raspuns și eu, destul de politicoasa, însă încă am rezerve in legătura cu el. Trebuie sa-l întreb pe Harry cine este pentru ca mor de curiozitate. Oare de ce nu a venit încă din prima săptămâna de scoala, odata cu Harry, și a venit abia acum? Sper sa aflu in curand.
-Ne mai vedem, Shay, spune și in sfârșit pleaca, lăsându-ma mai confuza și mai curioasa ca niciodata. Am ramas nemiscata, privindu-i silueta cum se indeparteaza si asteptand sa coboare scarile, pentru ca ora mea era la sala 8 si chiar nu imi doream sa mergem impreuna si sa discutam despre Harry.Stiam ca sunt o persoana curioasa sau mai bine zis dornica de a cunoaste treaba altora, insa in momentul de fata este posibil ca treaba altor persoane sa fie si treaba mea. Gandindu-ma la faptul ca scoala abia a inceput si nu am nicio absenta, am luat decizia foarte inteleapta de a ma intoarce in biroul lui Harry pentru ca nu ma pot gandi la altceva inafara de Zayn Malik.
Am alergat catre biroul lui si am intrat rapid in incapere și am încuiat usa in urma mea, inainte sa ma pot razgandi sau inainte ca privirea lui Harry sa ma sperie si sa nu apuc sa-l intreb ce mi-am propus. Stiu ca relatia este la inceput si ar trebui sa fiu atenta la ceea ce zic, mai ales ca, din cate stim, nu sunt chiar cea mai eleganta persoana.
-Shanon? Ce faci aici? Credeam ca ajunsesei deja in clasa. Amalgamul de cuvinte si suspiciuni pe care Harry incepuse sa le prezinte deja m-au facut sa ma indoi de intrebarile pe care voiam sa i le pun. -Daca ai intrat la ora si ai cerut cumva sa mergi la baie doar ca sa vii sa ne vedem...
CITEȘTI
Aventura
Ficción General"El era tot ceea ce aveam nevoie. Era afectios, inteligent, pasional, indraznet si mai presus de toate, misterios. Combinatia fatala dintre soare si luna, bine si rau, zi si noapte" all rights reserved: amazonestyle. disclaimer: i do not own any o...