~İlk Trip~

21 8 0
                                    

Kapıyı açtığında tüm sınıf bize döndü. Aslında bana değil herkes Volkan'a bakıyordu. Yer yarılsada içine girsem dedim. Ben önde Volkan hemen arkamda dipdibe duruyorduk. Herkes suskunluğunu korurken bozan yine Volkan oldu.

"Hocam derse girebilir miyiz?"

"Girebilir miyiz derken? Rüya girebilir sen çık ne işin var bu okulda git kendi okuluna" dedi

"Benim okulum burası yoklama listesine bakarsanız, Volkan Karahan ismini görürsünüz."

Bünyamin hoca (müzik öğretmeni) masanın üzerindeki yoklama listesine baktı, daha sonra bize dönerek;

"Gidip geç kağıdı alın!" diye emir verdi.

Bende sonunda araya girme kararı alıp;

"Tamam, hocam" dedim.

Müdür'ün yanına doğru gidecektim ki, Volkan' ın yanımda olmadığının farkına vardım. Kim bilir nerede yine? Diye düşündüm. Sonra aklıma tuvalete gitme olmasılığı geldi. Kendikendime "Neyse" deyip; Müdürün yolunu tuttum.

Müdürün odasına yaklaşmıştım ki; Volkan'ın bana doğru geldiğimi gördüm. Bir kaç adımda yanıma vardığında;

"Neredeydin?" diye sordum.

"Müdürün yanında"

"Beni niye çağırmadın?"

"Gerek yok"

"En azından haber verseydin"

"Trip mi atıyorsun?"

"Sanane?"

"Ooo valla trip."

Iki elimi birbirine kenetleyip hızlı hızlı yürümeye başladım. Daha sonra izin kağıdının onda olduğunu hatırladım ve durdum. Arkamı dönüp ona baktığımda sırıtıyordu.

"Pislik"

"Ne var ya, ne yaptım?"

"Sus sen konuşma ukâla, pislik."

Ağzında fermuar varmışçasına parmaklarını dudaklarına sürttü, tabi o sırada sırıtmaya devam etti.

"Sırıtmada aynı zamanda"

"O niyeymiş?"

"İşte"

"Tamam siz nasıl isterseniz(!)"

Bu sırada sınıf kapısına varmıştık. Kapıyı tıklatıp "Geel" sesinden sonra içeriye girdik ve Volkan kağıdı öğretmen masasına bıraktı.
Bende bulduğum boş bir yere oturdum. Tabi oda hemen benim arkama. Biz tam çantalarımızı indirip yerleşiyorduk ki, zil çaldı.
Böylelikle üçüncü derste sona erdi. Volkan ayağı kalkıp hadi kantine gidelim, ben acıktım dedi. Daha sonra birlikte kantine gittik.

"Ben bir tost ve meyve suyu alıcam, sende birşey istermisin misin?"

"Bana da aynısından" dedim ve boş bir masaya kuruldum.
Hemen ardımdan yanıma Başak ve Meltem geldi.
Başak söze başladı;

"Bu yanındaki meteor da kim?" dedi ve beni sinirlendirdi Volkan' dan meteor diye bahsetmesini istemiyorum bu beni değişik hisettiryor. Tamam biraz yakışıklı olabilir

 Tamam biraz yakışıklı olabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Satılık UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin