14

340 11 3
                                    

Глт Анатоли
Събудих се сутринта. Всички спомени от снощи дойдоха. Найстина беше много приятно, казах и че я обичам, но не бях напълно искрен. Да испитват нещо към нея, но не мога да преживея толкова бързо Цвети.
Това, че Дара ме обича ме срази. Тя се държеше толкова стодрно с мен. Нямах ни най-малка представа ще може да изпитва нещо към мен па чак да ме обича. Усмихнах се при тази мисъл. Дара ме обича.
Д-Добро утро-каза сънено тя
А-Добро. Дари може ли да те попитам нещо?
Д-Разбира се. Какво?
А-Искаш ли да станеш моя приятелка? Този път найстина! - казах с лека, едва доловима нотка притеснение в гласа.
Д-Да!-каза тя
Аз се усмихнах.
А-Искаш ли да закуски ме?
Д-Не мога имам работа трябва да варвя.
Подадох и бузата ми от земята да я облече. Стигаше и до половината на бедрото и. Тя тръгна да става но пак седна.
А-Ахаха Дари правя велики неща-казах смееки се.
Д-Правел си ти, много неща си правил. Тя бавно бавно стана като тръгна към вратата. Тя излезе аз трябваше да се оправям.

След 1 месец~~~
Всичко с Дари върви много добре. Ама па аз още не знам коя обичам истински Цвети или Дари. С Цвети не сме се виждали от както кхъм сещате се. Тя не иска да ме вижда.
С Влади са още заедно значи не му е казала, но рано или късно ще разбере. Да си кажа честно нека разбере, тя ще е съкрошена и ще дойде при мен. Да харесвам Дара, но искам Цвети за себе си. Искам да е моя. Подло е да исползеаш хората, но аз съм мафиот всеки ден го правя. Днеска Дари ми се обади че ще се прибере по късно. Тя не е като повечето момичета с който съм бил да ме задушават от любов. Тя дори не ми званеше кога ще се върне, но аз и казах да го прави. Прибрах се вкъщи и си легнах. Не знаех какво да правя за това просто си взех телефона и започнах да си разглеждам. Чу се силния звук на званеца от входната врата отидох  и пред нея седеше.......Цвети.
А-Цвети какво правиш тук? - не че ми беше неприятно но и аз не знам
Д-ВлАдИ Ме зАряЗА! - каза едва едва като падна на земята и започна да плаче. Цялата лъхаше на алкохол. Вдигнах я на раце и я качих в стаята си. Оставих я на леглото. Тя ме целуна. Аз задълбочи целувката. Тя започна да ме съблича. Помислих малко дали да продължа се пак съм с Дари, но нали съм с нея за да спечеля Цвети! Съблякох я. Тя също мен. (сещате се какво правих та представете си го, защото подробно описани смутчета ще има само за Дарито) 
Глт Дари
Оххх бях мноооого изморена. Прибрах се. Качих се в стаята на Анатоли за да видя дали спи. Трябваше да му кажа нещо важно.
Качих се, отворих вратата и съжалих. Одръпнах се от нея. Избягах в мойта стая и си събрах багажа(да спяхне в едно легло, но не съм си преместила багажа в неговата стая) беше доста но оспях.
Виканх прислужници те да ми помогнат да ги кача в колата си.
Качих ги и потегли. Прибрах се в нашата къща с Йоана. Разказах и всичко е без това че Анатоли е мафиот.Тя ме прегърна външно не бях толкова разстроена колкото вътрешно. Сърцето ми беше съкрошено. Легнах си. Там най-спокойно си поплаках.

Mafia | {ЗАВЪРШЕНА} Where stories live. Discover now