Постоях доста време така докато до мен не седна... Марк.
Марк е така да го кажем "бившия" ми от както се разделихме той не спира да ме преследва. Иска "ОТНОВО" да се съберем. Ние въобще не сме били заедно. Той ми носеше постоянно букети, бонбони, подаръци и др.Дори за да ме впечатли започна да дарява пари на сиропиталища(Аз съм доброволец и ходя често, дарява пари и се занимавам с децата).
Марк(М) - Здравей красавице как си? - каз той с глупава усмивка. Целия лъхаше на алкохол.
Д-Оффф Марк пак ли си пил!? Много добре знаеш че не не издържа на алкохол!!!
М-КюДари искам пак да се съберем ти си моята любов и без теб не мога да живея моля върни се при мен-започна се.
Д-Оффф хайде да извика е такси и да те заведе до вас.Глт неутрал
Дара извика такси след което заведе Марк до домът му с доста усилия. След което тръгна пеша към думът на Анатолий. Къщата на Марк се намираше в единия край на града а Имението на Анатолий малко след града.
Тоест найстина доста ходене и пред стоеше но така тя можеше да подреди всички мисли в главата си. Тя бе написал съобщение на НДП-и че на следващия дене и обесени всичко. Нямаше да и казва за това как Анатолий я изнувал и че тази връзка е фълшива.
Часът беше станал 02:20 когато Дара се прибра.От името на дара
Прибрах се. Влязох в имението и на хола бях Анатолий и приятелчетата му. Те ме погледнах с сериозно изражение.
А-Къде ходиш подявлите виж колко е часът! - каза леко повишавайки тон
Д-Ще ходя където си пожелая и не си ти човка който ще ми кажеш къде да ходя и какво да правя-Казах със съвсем спокоен тон се пак трябва да го разбере.
Така поспорихме още малко.Качих се в "стаята ми" преоблякох се извърши сутрешните си процедури и легнах.След сва месеца~~~
Това бяха найстина ама найстина дълги два месеца. През тях с Анатолий нищо мило не сме си казвали. Той както винаги когато не бяхме пред хора не ми обръщаш внимание и се държеше студено с мен.Той много често не се прибираш или се закасняваше прекалено много, а като го питам той веднага започва да ми крещи и се стига до поредния скандал. Започнах да подозирам, че има нещо което не знам за Анатолий. С Цвети нещата въобще не вървят тя всеки ден заобичва Влади повече и повече. Едно ми е ясно. Ще продължа тази игра докъто Анатолий спре да се занимава с Цвети, защото се вижда че Цвети не изпитва нищо към него и няма и скоро да изпита.Вечерта~~~
Прибах се "вкъщи" и естествено Анатолий пак го нямаше. Реших да по огледам неговата стая па можеше и да открия нещо. Рових, Рових нищичко. Вратата зад мен се отвори и аз подскочих. Завъртя се като очаквах да видя разгневеното лице на Анатолий но не.. беше прислугата. Одъхнах си.
Прислугата-Добър ден госпожице желаете ли нещо-каза Кара
Д-А не не не търсех един докомент. Анатолий ми каза че ми го е оставил тук но него го няма.
Карл-Възможно е да е в офиса му
Д-Той има офис? Тук?
Карл-Да госпожице, но не позволява на никой да влиза вътре освен колигите му.
"А такааа тука вече стана подозрително" - помислих си
Д-Добре благодаря. И Кара нарича ме Дара или Дари не са нужни официалности се пак вече сме приятелки. Усмихнах и се топло и излязох без да чакам отговор.
Намерих с триста зора офиса. Потърсих и намерих доста на който са плашешти но не можех да ги свържа. Минаха се няколко дена а Анатолий още не се беше пре ирал нито пък ми беше писал или званял. Бях разгледал обстойно цялата къща както и гаража кафето имаше една огромна скрита стая в която имаше кръв по пода стол белезници и такива неща. Извода който си направих за тези няколко дни е че Анатолий може да е мафиот, наркотрафиканд и убиец. Обмисли всички ситуация през който бях преминала последните два месеца и твърдението ми се потвърди. Като си дойде найстина смятах да говоря с него.След седмица~~~
Анатолий ми беше изпратил съоение което гласеше че ще се прибере тази вечер и да кажа на прислужници те да зготвят за повече хора.
Казах им а те приготви ха вечерята. Качих се в стаята за да се оправя
Облякох това:Като слязох всички бяха на масата.
Д-Добър вечер
Всички-Добър вечер
Д-Първо можете едно съобщение да ми изпратите че няма да се прибират по е да знам. Притесних се-казах аз
А-Както ти не си ми длъжна да ми даваш отчет так и аз не съм ти длъжен-каза той без капка емоция
Д-Както и да е! - казах троснато
Д-Крис къде бяхте-през последните два месеца се бяхме опознали и бяхме станали много добри приятели той беше най малкия от групата. Беше и нов и най мил.
Крис-А... ами ние бяхме по работа и бяхме найстина много заети и нямахме възможност да ти пишем па камо ли да ти звъ е-каза той с едва доловима натка на притеснение в гласа.
Д-Аха. Аз си помислих че сте ходили да разчиствте стари сметки! - казах като нарочно се засмях за да видя изражения та им понякога само по очите можеш да разбереш човек какво си мисли.
ESTÁS LEYENDO
Mafia | {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceДарина и Анатолий... две не толкова различни същества. Каква е съществената разлика...? Дарина е Човек..., а Анатолий...кучи син Корица: @-_Im_gay_-