Глт Анатолий
Днеска покани Дарина на кафе за да поговорим у нас. Ще и кажа да се пре стори за мое гадже. Със сигурност тя няма да се съгласи затова малко заплахи и готово.Глт Дари
Днеска Анатолий ме покани у тях на кафе. Това ми се стори много странно защото той никога не го е правил. От доста време се врътка около цветни и Влади(гаджето на цветни и най добрия приятел на Дарина). Понеже той(Влади) ми е НДП постоянно сме заедно ние работим и заедно. Аз ги запознах с Цвети и така стана всичко. Те много се обичат. Цвети много добре знае че Анатолий я харесва но тя не изпитва същото към него и за да не го нарани просто се преструва че не знае.След няколко часа~~~
Преди да тръгна се облякох така
Вече бях пред имението на Анатолий той ме посрещна и влязох е вътре. Седнах е на една маса която се намираше отнавънка и от там се виждаше градината която беше уникална.
Анатолий (А) - Дари виках те за да поговорим по един важен въпрос. И не приемам откази-каза ми той с сериозно изражение.
Дари(Д) - Добре! Казвай! - подканих го
А-Искам да се преструваш на мое гадже за пред хората ще живееш с мен и така докъто не спечеля сърцето на Цвети-Каза ми той бавно и спокойно за да мога да разбера.
АЗ започнах да се смея. Не би ме накарал на подобно нещо. Нали?
А-И не приемам откази-каза без какпка емоция
Аз спрях да се смея и със същото сериозно изражение му одговприх
Д-И защо да го правя.
А-Ако не го направиш първото което ти и майката си губите работата второ горската женица ще бострада ако не приемеш-каза с едва доловима усмивка.
Д-Ти си голям идиот знаеш ли. Толкова си жалак. - казах с изкуствен усмивка.
А-Както кажеш изпратих хора да вземат багажа ти от твоята къща след половин час ще дойдат няма смисал да ходиш. Сега ела да ти покажа стятати.
Той стана а аз продължава да седя на стола. Гледах като гръмна та.
А-Ще ставаш или да те нося до там-каза с лека насмешка
Погледнах го с смразяащ поглед след което го последвах. Докато вървяхме реших да разчупя тишината.
Д-И... сега какво се очаква от мен.
А-Когато сме пред хора да се държим като гаджета, когато сме пред Цвети и Владислав да се целуваме и така нататака. Целта е да я накараме да ревнува и да стане моя.
Д-Цвети има много по добри приятелки от мен защо точно аз.
А-Защото нейните НДП-та са или с гаджета или прекалено грозни. - каза той
За станахме пред една врата той я отвори и вътре се разкри прекрасна гледка. Стаята беше огромна. Въпреки че вътрешно бях WOW външно бях все тая.
Той ме остави в стаята. Седях си там мислех си. След някаде около половин час багажа ми дойде и аз го управих. Една от прислужниците дойде да ме извика за вечеря, но аз нали идната не пожела да излезе.
Исках да покажа на Анатолий че не може да ме използва както си пожелае. Стана късно облякох си една тениска стигаща до половината на бедрото ми и заспах.
ESTÁS LEYENDO
Mafia | {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceДарина и Анатолий... две не толкова различни същества. Каква е съществената разлика...? Дарина е Човек..., а Анатолий...кучи син Корица: @-_Im_gay_-