Глт Анатоли
Събудих се рано сутринта. Отворих очи. Пред мен седеше Цвети. По принцип бих се зарадва но ме изгаряне нещо от вътре. Изневери на Дара,но защо да ми е гадно? Нали бях с нея само за да спечеля Цвети.
Докато мислех Цвети се събуди.
Глт Цвети
През последния един месец се чудех как да кажа на Влади за станалото с Анатоли. Познавам го. Много трудно ще ми прости, то дали ще го направи,но не можех да го пазя вечно в тайна рано или късно всичкое излезе на яве.
Днес беше денят. Влади се прибра от работа, а аз го извиках в хола.
Ц-Влади, моля ти се седни! Трябва да поговорим! - казах едва едва
Той седна на дивана.
Ц-Знам че след това което ще ти кажа ще си разстроен ще ми се разкрежиш ще ме удариш но ще го приема..
В-Цвети давай направо! - каза нетърпелив той осещай ки нещата не отиват на добре.
Ц-Нали си спомняш преди месец Анатоли ме покани на рождения ден на Марко. Напих се и то доста и.... аз... аз.... аз спах с Анатоли.!-казах а сълзите ми започнаха да се стичат по лицето ми.
Той само стана взе ключовете за колата и якето си и излезе. Тръгнах след него. Хванах го за рамката и го изддърпах така че да се обърне към мен.
В-Аз ти имах ДОВЕРИЕ, ИМАХ ТИ ЦВЕТИ! ОБИЧАХ ТЕ ПОДЯВЛИТЕ! КАК МОЖА! И ТО С АНТОЛИ! НАЛИ МЕ ОБИЧАШЕ? ВСИЧКО ЛАЖА ЛИ БЕШЕ?! ЗАЩО НЕ МИ КАЗА ВЕДНАГА?! ЗАЩО ЧАКАШЕ ТОЛКОВА ДЪЛГО?!
Ц-Анатоли обичам те-божее това беше най-голямата глупост която съм казвал. Обърках имената. Видях сълзите в очите му той.
В-Край Цвети всичко приключи. - каза като се завъртя влезе в колята и отпраши
Свлякох се на земята. Така се дях доста време, плачейки, съжалявайки за допусната та грешка. Не обичам Анатоли. Не исках да спя с него. След доста време станах. Влязох вкъщи взех парите телефона и ключовете. Тръгнах пеша към най-близкото заведение. Влязох поръчах си. Чаша след чаша! Шише след шише!
Събудих се. Отново в прегръдките на Анатоли. Охххх главата ми е пълна каша.
А-Добро утро принцесо. - каза като ме целуна по челото.
Оооо това беше края.
Ц-Анатоли ти нормален ли си! Не разбра ли че не те обичам! Какви глупости направи само за да ме спечелиш. Е загубил си си времето АЗ ОБИЧАМ ВЛАДИ НЕ ТЕБ! Трябва да го разбереш и да ме оставиш намира! Чувствата ти от моя страна няма да бъдат споделени.
А-Влади вече не те обича! Няма да се върне при теб не го ли разбираш! ТИ ЩЕ СИ МОЯ И САМО МОЯ! - извика той
Ц-ЧУИ МЕ ВНИМАТЕЛНО! ПЪРВО НЕ СЪМ НИЧИЯ, А ДОРИ ДА СЪМ НЕЧИЯ ЩЕ СЪМ НА ВЛАДИ И САМО НЕГОВА. ТОВА ЧЕ СПАХ С ТЕБ НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ТЕ ОБИЧАМ БЕШЕ ПОД ВЛИЯНИЕ НА АЛКОХОЛА!В ТРЕЗВО СЪСТОЯНИЕ НЕ БИХ НАПРАВИЛА ПОДОБНА ГЛУПОСТ! - Изкрещях му бясна.
Обляко се набързо.
Ц-Дарина е невероятна човек. Тя те обичаше истински. Ти и я и спусна. Не знам дали ще ти прости, но съм сигурна че Влади ще ми прости защото го обичам истински като и той мен. Това е истинската любов Анатоли, когато обичаш, щастието на ближния ти ще по ценно от твоето. Ще направиш всичко той да е щастлив и каквото и да става любовта е причината поради която ще си простите взаймно. - казах и затворих вратата след себе си излязох и се запътих към вкъщи.
YOU ARE READING
Mafia | {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceДарина и Анатолий... две не толкова различни същества. Каква е съществената разлика...? Дарина е Човек..., а Анатолий...кучи син Корица: @-_Im_gay_-