19

284 10 0
                                    

Отидохме в имението. Влязох е а на дивана седяха всички обсъ дайки нещо. Аз разбира се знаех какво, но те все още не знаеха(че знам).
Маркос-О, Дари здрасти-каза той видимо изненадан от присъствието ми.
Д-Здравейте момчета. - казах с усмивка.
Д-Знам за всичко и искам да ви помогна-казах а те се ококориха
Макос-Не е това което ти е казал Крис, той се е базикам-каза той.А аз ако не беше ми казал Крис щях да му се вържа
Д-Аха, а ти ако мога да попитам от къде знаеш какво ми е казал Крис-той се осети каква глупост беше истърсил
М-Не знам просто предположих, че.. - не го оставих да довърши
Д-Нямаме време! Трябва да направим нещо! Може ли папката с информация за този Бони ли беше Рони ли беше?
М-Оххх какъв инат си и се казва Рони.Дара това не е шега работа! Ако се включиш живота ти ще е застрашен!Трябва да се подготвиш дори за най-лошото! - каза той
Д-Това го разбрах още когато Крис ми каза че е одвлякан.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                 Слад няколко часа
След доста време вече бях проучил добре този Рони. След доста премисляне и разглеждане на информацията за Рони имам перфектната идея.
Д-Момчета измислих нещо! - извика така че да ме чуят всички. Те се обърнаха с исписана надежда по лицата чакащи да им кажа.
Д-Анатоли, преди постоянно ходиш на стриптийз клубове и си наемаше стриптизьорки за по една нощ. И Рони беше възможно да ходи за това проверих всички клубове в града.. - не оспях да довърша
Мартинес-И дори и да ходи ти няма как да видиш има много сложни пароли
Д-Хакнах сайтовете и в един от баровете и се оказа че в "Анаконда" ВИП клиента им е Рони. Плана ми е да се престоя на една от стриптизьорките той ще ме вземе при тях ще го приспа така че да не стане нищо ще го саблеча на сутринта и ще кажа че е бил прекалено пян.е се постарая да ме хареса и да станем по близки. Може и да ми сподели кафе даржът Анатоли.
Марко с-Плана въобще не е лож, но има един проблем! Рони знае за теб и че сте били в връзка.
Д-Да знае, но знае и че се разделихме. А ако пита въпрос по тази тема все ще измисля нещо.
Ерик-Дари плана ти е доста добър, но една грешна стъпка и си мъртва. - каза ми той.
Д-Ще се постарая да не правя грешни стъпки.
Джеисан-Дообре! Вече плана ни е готов. Хайде Дара да ходим да ти избираме секси дрехи.
Марко-Защо ти ще ходиш с нея?
Джейсан-Защото от вас аз имам най-хубав стил а й знам какво харесва Рони все пак аз бях един от сложителите му-каза и ме за дърпа.
Джесйсан преди е работил за Рони,но поради обесними причини е напуснал и с доста усилия е станал част от групата на Анатоли.
Та тръгнахме към мола.

Mafia | {ЗАВЪРШЕНА} Where stories live. Discover now