~~~след месец~~~
С Рони от отдавна сме заедно. От онази вечер в лунапарка.Опознах Тони. Уникален човек е. Бих искала да сме приятели дори след като освободим Анатолий,но няма как да стане той ще ме намрази.
Такам да се върнем на темата. Разбрах къде е Анатоли. Днес ще отида в гаража(естествено защо да не обиват хора на друго място).
Вече беше слетобяд. Отидох в гаража. Видях Рони той седеш до Анатоли. Беше целия в сини и. Сърцето ми се пръсна на милиони парченца. Съвзех се. Трябва да действам. Испуснах шишето с вода което държах.
Д-А-аз исках да ти донеса вода бебе-ах трябваше да стана акъриса😌
Р-Спокойно скъпа.-каза с изпитателен поглед. Той много добре знае че сме били заедно.
С-Това Анатоли ли е-казах усмихвайки се мазна-какво е станало с боса на магията-казах и се засмях
Рони се усмихна доволно.
Е-Искаш ли да му кажеш нещо скъпа. Скоро ще умре не му остава много.
Д-Анатоли много те обичах. Неуписурмо,но ти не заслужаваш любов. Мислеше си че можеш да получиш всичко което искаш. Любовта не е шега работа скъпи ми Анатоли. Не можеш да накараш някой да се влюби в теб. Нарани ме много. Страдах така като никога не съм страдала. Накара ме да испитам отново онова чувство на празнота в сърцето което испитах когато тате почина. Ти си един проклет кучи син който заслужава да умре-казах с спокоен и равен тон като по лицето ми не се четеше и грам емоция. За някой думи найдтина бяха верни но не всички. Никой не заслужава да умре. За тези дни прекарани с Рони успях да го накарам да повярва че вече нямам никакви чувства към Анатоли.
Д-Дкъпи1погледнах към Рони-може ли да ни оставиш на са е. Имам да му казвам някой неща. А й ако може ножа-казах като погледнах с голяма злоба към Анатоли.
Той замъшча за малко личеше си че размисля дали да го направи.
Р-Добре но не забравя че опасен стой по далеч от него и не го обивай. Остави забавлението за мен-каза той и се обърна с лукава усмивка към Анатоли-Имам малко работа ще вървя.
Киюнах и той излезе. Това е момента. Звънях на момчетата че е чисто. Взех ключа за веригите с който беше окован Анатоли. Махнах ги от него и му махнах и лепенка та на устата. Помогна му да се изправи. В този момент влязоха момчетата. Анатоли ме заби в в стената и започна да ме...
YOU ARE READING
Mafia | {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceДарина и Анатолий... две не толкова различни същества. Каква е съществената разлика...? Дарина е Човек..., а Анатолий...кучи син Корица: @-_Im_gay_-