21

243 11 0
                                    

Вече пристигнахме. Влязох вътре и миризмата на алкохол проби път в дробовете ми. Забелязах Рони. Нямаше веднага да отивам при него. Щеше да е твърде очевидно. Знаех какъв ризк поемам,но това беше Анатоли. Обичам го и никога няма да позволя да го наранят.
След няколко часа реших че е време да задеиствам плана. Отпих от чашата с уиски и си гаргарах малко устата. Отидох при Рони и седна до него.
Д-Здравей сладурче-казах преструвайки се на пяна.
Р-Здравей красвице-каза с лукава усмивка. Аххх как ме дразнеше искам да му разбия гадната усмивка.
Приближи се до него и го целунах. Той задълбочи целувката.
Р-Ако искаш можем да продължим вкъщи-каза целувайки врътът ми
Д-И питаш-казах прошепвайки в вратът му.
Тръгнахме към колата му. Пътувах е в тишина. Спряхме пред едно имение. Беше по-малко от това на Анатоли. Той отключи и влязохме.Аз започнах да го целувам страстно.
Д-Скъпи и-казах стеняйки
Р-Кажи принцесо
Д-Имаш ли вино. Нека стане по забавно-казах с мазна усмивка
Р-В кухнята крайния горен десен шкаф,а чашите ще ги видиш.
Д-Ок-казах и тръгнах към кухнята.
Взех виното и чашите. Извадих от сутиен(не се сетих къде да ги сложа😅) си прспивателните и сложих 3 в неговата чаша. Сипах виното и тръгнах с бавни крачки към него. Изпих виното на екс както и той. Отново се зацелувахме и той ме събори на леглото. Изведнъж падна върхо мен. Охх одъхнах си. Помислих че ще трябва да ъммм знаете. Разгледах имението. Може би щях да одкрия нещо,но дали.
Дооообре не намерих нищо. Звъннах на момчетата, че тука е чисто. Първа стъпка от плана е готова. Върнах се при него и го съблакох. Ама без да гледам. Събляйох се и аз и легнах до него. Поне да си помисли че сме правили нещо. Ако сгафя няма само моя живот да е застрашен. Затворих очи и се онесох.

Mafia | {ЗАВЪРШЕНА} Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang