24

250 10 3
                                    

Анатоли ме заби в стената и започна да ме....... удря!? Удари ми силен замар от който паднах. Хван ме за косата и ме идърпа на горе. Отново ме запи в стената от което си ударих силно главата. Крис ме идърпа, а Маркос идърпа Анатоли.
А-ТИ СИ ПРЕДАТЕЛКА! КАК МОЖА ДА МЕ ПРЕДАДЕШ? КАК? ОТВЛЯКОХА МЕ И ВЕДНАГА НАМЕРИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ С НАЙ-ГОЛЕМИЯ МИ ВРАГ?! ТИ СИ ЕДНА ДОЛНА КУКА! - крещеше той. Не ме за оля толкова ударите колкото от думите му. Базика се с мен просто се базика. Направих толкова много за него дори спах с Рони само и единствено за да го спася. Чух спирането на кола.
М-Бързо пригответе се-извика Маркос.
Групичката на Рони затули пътя ни за бягство.
Р-Как можах да ти повярвам?!Праеила си всичко това да спасиш този нещастни. Защо? Не бях ли достатъчно добър. Той ти причини много и се пак си с него. Имаш голямо сърце Дарина. Много жалко сега и ти ще умреш с тях. Поне си прекарах е хубаво заедно-каза и насочи пистолета си към мен.
Всички започнаха да стрелят. Крис и Мартинес ни направиха път. Всички започнаха да се качват по колите. Прекратих всякакви действия. Спрях по средата.
К-ДАРА КАКВИ ГИ ВЪРШИШ ИДВАЙ-крещеше Крис.
Сгрумолядах се на земята. Всичко започна да избледнява. А гласовете на другите се чуваха приглушено.
Крис дойде и ме вдигна на раце.
К-ДАРА НЕ ЗАСПИВАЙ МОЛЯ Те-викаше ми той.
К-ДАРА МОЛЯ ТЕ.
Затворих очи. Продължавах да осещам полката.
Глт Анатоли
Седях на болничното легло и чаках изследванията. Момчетата чакаха Дарина да излезе от операционната. Разказа ми какво се е случило, но не съм обесен че е истина. Отидох до тях
А-Момчета ще си вървим ли-казах съвсем спокойно. Обичам Дара но тя ме предаде. Няма да го простя дори да умре.
К-Ти долен кучи сине-каза и се изправи, започна да върви към мен-не стига ще че и изневери тя рискува живота си за да те спаси а ти не можеш едно благодаря да и кажеш. Тя се бори там вътре-посочи вратата водеща към операцияоната-за живота си. Такова бе сърдечно копеле ли си?!
Вратата на операционната се отвори.

Mafia | {ЗАВЪРШЕНА} Where stories live. Discover now