Глт Анатоли
Седях си все така на леглото както Цвети ме остави. Тези думи се за биха като острие в сърцето ми. Вече знам че каквото и да правя тя никога няма да ме обича както аз нея,а за Дари.... дори не знам какво да правя. Тя найстина ме обичаше а аз, аз простак я нараних.Знам че с едно извинение нищо няма да се оправи,направих много погрешни неща за който за първи път съжалявам. Станах, облякох се и се запъътих към къщата на Дари. Спрях пред нея и звъннах на званеца. Отвори ми Йоана.
А-Здрасти Йони може ли да пого.. - не ме остави да довърша
Й-Не не може да я видиш а сега си тръгвай-каза като тръгна да затваря вратата, но аз си сложих кръкът.
А-Както искаш ще стане по трудния начин! - казах като я избутах от вратата. На бегом обиколи всички стай. Къщата не беше особено малка и ми беше малко трудно. Проверих и последната, но нея я нямаше
А-Къде е?
Й-Няма я!
А-Благодаря, че ми каза, но забелязах!Питах те, къде е Дари?! - казах вече изнервен.
Й-Не знам тръгна на някаде без да ми каже.
А-Като се върне да ми кажеш!Това не е молба, а заповед-казах и напуснах къщата.
Глт Йони
Дара излезе рано. Каза че отива да се поразходи.Може да отиде и до майка и. Не и е проблем защото умело може да прикрива чувствата си. Майка живее доста далеч от тук затова може и да остане там за няколко дена. Той разби сърцето и.Много е тъп ако си мисли че ще му кажа къде е.
ESTÁS LEYENDO
Mafia | {ЗАВЪРШЕНА}
RomanceДарина и Анатолий... две не толкова различни същества. Каква е съществената разлика...? Дарина е Човек..., а Анатолий...кучи син Корица: @-_Im_gay_-