√5√

4.8K 618 788
                                    

İlk defa beklenilenden erken gelen bir bölüm, hadi ağlayalım ühühühü.

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen 🙏🏻
🏵️

Yoongi'nin dedikleri ile arkasına yavaşça bakan Jungkook esmer, uzun boylu bir beden gördü.

Esmer beden Jungkook'un bakışlarının kendisinde olduğunu fark ettiğinde bakışlarını Jungkook'dan çekip yan tarafa doğru bakmaya başladı.

Jungkook dikkatle esmer bedene bakarken Yoongi'nin kısık sesini duydu.

"Dön önüne, bizimkiler kimseyi yaya takip etmez."

Yoongi'nin sözleri üzerine Jungkook'un beyninde şimşekler çaktı. Sinir kat sayısı artarken sesli bir şekilde düşündü.

"Dün akşamki adam..."

Jungkook gözlerini kısarak daha dikkatli bakarken esmer beden birden hızla koşup kaçmaya başladı. Bununla birlikte şaşkınlıkla kalan Jungkook ani bir hareketle öne atılıp peşinden koşmaya başladığında aralarındaki mesafe fazla oluşmamıştı.

Koşarken onu kaybetmemeye çalışıp düşüncelerinde boğulmaya başladığını hissetti.

'Eğer bu adamın Jimin ile bir ilgisi varsa, eğer bu adam Jimin'i kaçırmışsa ve ben onu yakalayıp Jimin'i kurtarırsam... Suçsuz olduğum ortaya çıkacak. Ve ben hem kendimi temize çıkaracaktım.'

Jungkook düşüncelerinden çıkarak dikkatini adama verdi ve aralarında çok az bir mesafe kaldığını fark edince ise büyük adımlarını hızlandırıp koşuşunu var gücüyle arttırdı.

Sonunda onu kapüşonlusunun şapka kısmından yakalayıp yere düşmesini sağladığında ikisi de nefes nefese kalmıştı.

Jungkook nefeslerini biraz da olsa düzene sokmaya başladığında  yakaladığı esmer adamı ayağa kaldırarak onu kenardaki duvara fırlattı.

Sinirleri bozulmuştu ve bu adama bütün sinirini kusmak istiyordu.

"Kimsin sen?!"

Soru sorar gibi çıkan ses tonu o kadar sertti ki adam birkaç saniye cevap vermedi. Üstünü düzeltip Jungkook'dan korkmadığını belli edercesine ona kısaca baktığında Jungkook sinirle yumruklarını sıktı.

Esmer adam tek kaşını kaldırarak Jungkook'a sert bir bakış attığında Jungkook kaşlarını çattı.

"Eşimi sen mi kaçırdın yoksa?!"

Jungkook ani bir ses tonuyla bağırdığında esmer adamın yüzünde bir iğrenti ifadesi oluştu.

"Sen utanmadan hâlâ eşim mi diyorsun?"

Esmer adamın kalın ses tonuyla konuşmasına ve sözlerine aldırmadan Jungkook bir soru daha sordu.

"Senin dün gece evimin önünde ne işin vardı? Nereden tanıyorsun lan eşimi?!"

Jungkook sarı saçlı adamın yüzüne karşı bağırarak konuştuğunda adamın dik bakışlarının hedefi kendisi oldu.

"Okuldan bir arkadaşıyım." dediğinde ses tonundaki diklik Jungkook'u kat ve kat sinirlendiriyor ve esmer adamın suratına yumruklarını konuşturmak istemesine neden oluyordu.

"Yalan söylüyorsun, bana senden hiç bahsetmedi." dediğinde esmer adam dik durarak Jungkook'un üstüne yürüdüğünde sert ses tonu Jungkook'un kulaklarına dolmuştu.

"Ama bana senden çok bahsetti, onu ne yapacağız?" dedikten sonra yarım ağız sırıttığında Jungkook'un gözleri irileşti.

Elinde tuttuğu maskeyi kabanının cebinde koyarak adamın yakalarına yapıştığında artık sinirini durduramaz hâle gelmişti.

Calla Lily - KookMin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin