Umarım hâlâ bu fici okuyan vardır... Yeni bölümleri geç yazınca yayımlamaya utanıyorum resmen. Üzgünüm 😢.
Okunma 4K olacak, bunun için hepinize teşekkür ediyorum, sizi çok seviyorum ❤️.
Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin canlarım.
🏵️Jungkook, Kim Woo Bin'in söylediği cümle ile donakalırken ağzından tek bir kelime çıkabildi.
"İmkansız."
Kendine suç atılmasını yediremeden kısık ama bir o kadarda şaşkın çıkan sesiyle konuşmaya devam etti.
"Yok... Olamaz. Çünkü ben dün eve gittiğimde zaten arabayı garaja park ettim. Sonra içeri girdiğimde Jimin kaçırılmıştı. Hemen de sizi aradım."
Jungkook'un sözleri bittiğinde Başkomiser Woo Bin alayla konuşmaya başladı.
"Yani biri eşinizi yaraladıktan sonra arabanızın bagajına koyup kaçırmış olamaz değil mi?"
Jungkook hala şaşkın iken Başkomiserin dedikleri ile kendinden habersiz bir şekilde onu onayladı. Şaşkınlığını hâlâ üzerinden atamamış olması onu büyük bir uçuruma itiyordu.
"Yani... olamaz."
Başkomiserin ifadesi sinirli bir hâl alırken Jungkook'a hitaben konuştu.
"O zaman sizden bir cevap bekliyorum Bay Jeon."
Jungkook birkaç saniye hareketsiz durarak düşündükten sonra düz bir ses tonuyla konuştu.
"Biri bana tuzak kuruyor. Suçu üstüme atıyor."
Kim Woo Bin başını tek kaşını kaldırarak Jungkook'a sert bir ifadeyle baktıktan bir saniye sonra başını çevirdi.
"Hmm. Öyle mi?"
"Belki de dün gece kapınızın önüne gelen adamdır. Olabilir mi?"
Kim Woo Bin'in alayla sorduğu soruya Jungkook çok ciddi bir şekilde cevap verdi.
"Evet. Evet olabilir. Onu arasanıza."
Kim Woo Bin alaylı yüz ifadesini hâlâ yüzünde korurken eğlenen bir ses tonuyla konuştu.
"Yemin ediyorum, benim de aklıma gelmişti biliyor musunuz?"
Bu soruyu sorduktan birkaç saniye sonra alaylı yüz ifadesini silerek sertçe Jungkook'a bakmaya başladığında Hye Su konuya girdi.
"Sizinle dalga geçtiğini hâlâ anlayamadınız mı Bay Jeon?"
Kadının sert ses tonu Jungkook'u kendine getirirken göz ucuyla hâlâ içeride onları izleyen kadına baktı. Kadının bakışlarındaki sertlik onu korkuturken aceleyle bakışlarını kaçırıp geri Kim Woo Bin'in yüzüne bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Calla Lily - KookMin [✓]
Fanfic-Mini fic- Tamamlandı- ❝Süren azalıyor, Jeon Jungkook...❞ Başlangıç; 05.02.2019 Bitiş; 22.06.2019 ★ ANGST DEĞİL. ★