19.

445 66 3
                                    

Бэкхён хөмсгөө зангидан "Амаа татаад надаас холд ! Чиний хэн байх юу байх надад огт хамаагүй. Өөрийн чинь нэрийг хэлнэ гэж бодож байгаа бол  үнэхээр андуурч. Ахлах сургуулийн сурагч гэв үү ? Би аль хэдийн гэрлэчихсэн хүн ! Чи ч үнэхээр гаж хүн юм аа ? Эрэгтэй хүн чирч оруулаад л ?" гэсээр Крисийн эрүүг дээш нь баруун гараараа түлхэв. Харин зүүн гар нь хаалганы түгжээг тайлхыг хичээж байлаа.

Крис хөхөрсөөр "Би чамайг дутуу үнэлчихжээ ? Гайхалтай. Гайхалтай ! " гэсээр алга ташина.

Бэкхён Крисийн нүдрүү зэвүүцсэн харцаар харан "Холд !" хэмээн захирангуйгаар хэлэв.

"Өө яадаг билээ ? Би холдох огтхон ч бодолгүй байна л даа ! Иймэрхүү дээрэнгүй бяцхан залуусыг хархаар тэсэхээ байчихдаг юм ! Гэхдээ чи миний нэрийг дуудах л болно. Крис... Крис гээд л яг л өлөгчин шиг надаас ахиад хийхийг гуйх болно." гэсээр Бэкхёны хүзүүгээр хуруугаа гүйлгэнэ. Нэг их удалгүй Бэкхёны бие суларч доош сулбайн унав.

"Аа арай ч дээ ! Ямар хурдан унаад өгөв өө ? Би чамайг шазруун болохоор овоо удаан тэснэ гэж бодсон юмсан. Гэхдээ одоо яалтай ч билээ дээ ?"

Бэкхён дээшээ босох гэж тэмцэн "Чи надад юу хийчихсэн юм"

"Чи анзаараагүй юм уу ? Би саяхан чиний хүзүүнд эм түрхчихсэн.
Виагра ! Энэ эм биеийн хаана ч байсан үйлчилнэ. Гайхалтай биш байна уу ?Чиний хүзүүнд түрхсэн эм хоёр цагийн дараа гарчихна санаа зоволтгүй. Тиймээс тэр хүртэл зугаацацгаая !" хэмээн хэлээд Бэкхёны уруул дээр үнсээд инээмсэглэв.

Бэкхён ярвайн "Заваан санагдаад байна. Зайлж үз !"

Крис толгой дээр нь гараа тавин "Гуравхан миниутын дараа чи өөрөө надаас хүсэх болно." гэж хэлээд буйдан дээр очин суув.

Бэкхён босон хаалга налан зогслоо. Тэр удирдлагаа алдахгүйг хичээн бушуухан гархыг хүснэ. Гэвч доор нь ямар нэг зүйл болохгүй байгааг тэр хэнээс ч илүү сайн мэдэж байлаа.

"Чи ч үнэхээр новш юм даа !" хэмээн инээд алдах үед нь Крис

"Яасан буугаад өгчихсөн үү ? Ийм хурдан бууж өгвөл сонирхолгүй шүү дээ !" хэмээв.

Бэкхён харцаа ширүүсгэн " Бууж өгөх ? Үгүй ээ. Үгүй. Чамайг хаалгыг гаднаас нь ямар нэг юмаар хөшүүлчихсэн байхаар чинь л тэгж хэллээ !"

Үүнээс цааш Бэкхёны бодол санаа самууран тархи нь ганцхан зүйлээр дүүрч байлаа. Түүний нүднээс туйлын их шунал тачаал харагдах аж.

Крис Бэкхёныг өргөсөөр буйдан дээр аваачин "Алив миний нэрийг хэлээч ?" хэмээн чихэнд нь шивнэв.

Бэкхён байж ядан "Чан..."

Крис зангиагаа суллан "Крис гэж хэлсэн биз дээ ?" гэсээр уруулыг нь шунаглан үнсэнэ. Тэр өмнө хэвтэх залуугийн хувцасыг яаралгүй маш удаанаар тайлна. Харин энэ нь Бэкхёны хувьд мянган жилийн тарчлаантай адил зүйл аж !

Гадаа шуугиан гарах агаад Крисийн утас тасралтгүй хангинана.

"Босс оо ! Энд хэдэн залуу ирчихээд шуугиан тариад байна !"

Крис уцаарлангуй "Хөөе ! Чи ю--"

Хаалга цөм цохигдон онгойх үед түүний хамгийн түрүүнд харсан зүйл бол Хоёрдугаар ханхүү болох Чанёол байлаа.

Крис ээрсээр "Ч-чи ю-ю-юу х-хийж яв-яваа юм ?"

Чанёол Бэкхёны байр байдлыг хараад Крис рүү эвдсэн хаалганыхаа бариулыг авч шидээд "Новш минь яг одоо үх " гээд цээжрүү нь жийж унагаан дээрээс нь дэвслэв.

Крис цусаар ханиалган " Амь өршөө " хэмээн гуйна.

Чанёол арай гэж тайвшран буйдан дээр хөлөө ачиж суугаад "Хорхой шавьж чамаас амь гуйвал чи өршөөх хэрэг үү ? Мэдээж чи ална ! Чи дэндүү шуналтай юм !"

Крис "Ёода !" хэмээн орилоход Чанёолын харц аймшигтай ширүүсэн "Дахиад наад нэрээ хэлээд үзээрэй Ву Ифан ! Тэр үед чамаас юу ч үлдэхгүй шүү..." гээд Бэкхёныг хүрмэндээ ороон гар дээрээ өргөн гарлаа.

Чанёолд сүүлийн гучин минут үнэхээр аймшигтай байсан. Чанёолыг байршилийг нь тогтоож байхад Бэкхёны утас холбогдохгүй болсон. Тэр ядаж л хаана байгааг нь мэдсэн. Гэвч тэнд хүрхэд хэтэрхий бартаа ихтэй. Хамгийн хурдандаа л гучин минут явна. Хэрвээ тэр тэнд байхгүй байвал яах вэ ? гэсэн санаа зовнил тасрахгүй. Гэхдээ түүнийг ирхэд байж болох хамгийн муу нөхцөл байдал түүнийг угтсан. Нүцгэн шахуу Крис болон буйдан дээр хэвтэх Бэкхён. Энэ дүр зураглал түүний уурыг хангалттай барж байсан юм. Галзуурах нь холгүй болсон Чанёол хуучин хайртыгаа хөнөөхөд ч бэлэн байлаа....



|Huuyee encodo ymr zavn zavhrsn yum bold bgn be haha

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Prince&MeWhere stories live. Discover now