16. 🔞

552 72 4
                                    

/Энэ хэсэг насанд хүрэгчдийн хэсэгтэй цаашаа заваарна гэдэг чинь ерөөсөө л энэ байсан юм/

Чанёол өөрийн тэвэрт унтах бяцхан залууг үнсээд босохоор завдлаа. Тэд сүүлийн хэдэн сар үнэхээр жаргалтай байгаа.

Орон дээр байсан утас дуугарахад Чанёол түүнийг сэрээхгүй гэсэндээ хар хурдаараа гүйн очив.

"Ахаа би байна"

"Жиминие юу болоов ?"

"Аавын бие муудсан. Тэр хаан ширээг таньд өгнө."

"Хүлээ. Үгүй ээ. Би авахгүй. Би нөгөө. Биш ээ. Бид ярьж байсан шдээ. Залгамжлагч бол чи"

"Ахаа наадах чинь л асуудал. Би залгаамжлагч байж болохгүй"

"Яагаад ?"

" Би хаан болох талаар огт суралцаагүй. Дээрээс нь би хүсэхгүй байна. Би хаан болчихвол манай улс дайн зарлана"

"Би ч ба энгийн хүн шиг амьдармаар л байна шдээ ?"

Чанёол байшингаас яаран гарч ордонд ирлээ. Бүх ханхүүд ирсэн байх ба Жимин Чанёолыг хараад хар эрчээрээ гүйж ирээд тэврээд авав.

"Яасан юм ?"

"Айгаад байна аа ! Жихүүн Сожүн ах 2 намайг харчихаад сүнс үзсэн юм шиг гөлрөөд байна"

"Нэгдүгээр ханхүү  Seojoon
Удаах ханхүү Chanyeol
Гутгаар ханхүү Jimin
Дөрөвдүгээр ханхүү jihoon"

"Та бүгдийг нэгэн доор цуглуулсан шалтгаан бол дараагийн хааныг сонгох талаар"

"Нэгдүгээр ханхүү миний бие Чанёолыг болсон нь дээр гэж бодож байна." хэмээн Сожүн ихэмсэг гэгч нь хэлэв.

Удаан гэгч нь маргалдсаны эцэст бараг бүгд л Жиминийг болох ёстой хэмээх шийдэлд хүрсэн юм.

"Та нарын үзэж байгаагаар бол Жимин ханхүүд хаан ширээ зохих юм байна. Би хаанд үүнийг өргөн барья"

Сожүн толгой дохин бусад ханхүүдийг толгойлон гарлаа.

Чанёол Бэкхён дээр хурдхан очих гээд хурдаа тултал нь нэмнэ.

Гэрийн гадаа ирэн хаалгаа онгойлготол Бэкхён үүдэнд элгээ тэврэн зогсож байлаа.

"Хаашаа явчихаад ирж байгаа юм !" тэрээр хөмсгөө зангидан асуув.

"Хаачаачгүй ээ"

"Хар өглөөгүүр танай Чэн дуудаа юу ? Тэр хүнийг яаядаа. Дахиад хаягдчихсан л гэж битгий хэлээрэй"

Prince&MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum