I.

7.6K 341 33
                                    

Eren- normálně
Levi- tučně
Přátelé a jiní- kurzívou

,, Erene! Erene!'' Slyším jak na mě volá Armin na celou chodbu. Zabrzdím svůj pochod do tělocvičny a otočím se na Armina. ,, Dnes má přijít ten nový tělocvikář...'' pípne poněkud vyděšeně. ,, Já jsem na to zapomněl!'' Vypísknu jak zašlápnutá myš. ,, Zajímá mě, jestli to bude nějaký namachrovaný idiot nebo vyhublý nekňuba'' řekne zamyšleně Armin načež se oba zasmějeme při vzpomínce na naše dřívější učitele tělocviku. Společně vejdeme do tělocvičny a čekáme na toho učitele. Po chvíli se rozrazí dveře a dovnitř vejde tělocvikář, kterého se všichni bojí.... Erwin Smith.... štebetání utichne a on ukáže na chlápka za sebou. ,, Tohle je Váš nový tělocvikář, Levi Ackermann. Věřte, že jestli ho budete srát, tak vám bez váhání rozbije hubu... sám jsem se o tom přesvědčil'' konec věty zamumlá v domnění, že ho nikdo neslyšel, ale monokl pod jeho pravým okem mluví za vše. Armin zvedne ruku s pohledem upřeným na malého chlápka s černými vlasy a chladnýma šedýma očima. Otočí na něho hlavu a Armin znervózní, ale stejně se zeptá na tu nejvíc debilní otázku na kterou mohl. Zakryju si dlaní obličej někdy jsi fakt debil Armine...

Hojky hojky hojky xD
Jsem tu s novým příběhem!
Nečekaně xD
Tak doufám, že se vám moje amatérské psaní Ereri bude líbit, jinak předem říkám, kapitoly budou kratší xD

Vaše Amy ❤

Můj sexy tělocvikář ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat