,, Okamžitě mě pusť!'' zařvu na bratra, který mě stále pevně drží.
,, Jenom když se uklidníš a já si budu jistý, že se na něho nevrhneš a nebudeš ho mít místo večeře,'' řeknu klidným tónem. Levi jen tiše zavrčí a uvolní se mi v sevření. Pomalu ho pustím a svůj pohled zaměřím na zděšeného Erena, který v ruce křečovitě svírá igelitku s dobrotami majíc nejspíš na večer. Nepříjemné ticho prolomí až vyděšený Erenův hlas.
,, Myslím, že byste mi měli vysvětlit, co se tady děje,'' zašeptám, těkajíc očima z jednoho Leviho na druhého.
Levi si jen odfrkne, čímž mi předává moc nad touto situací, a mně nezbývá jiná možnost, než vysvětlit tomuto nebohému stvoření, co se tu děje. Chlapec na mě upře své smaragdové oči, mlčky mě prosící o vysvětlení. ,, Víš, Erene.... ono... těžko se to vysvětluje a myslím, že by bylo vhodné ti to spíše nejdříve ukázat a až poté vysvětlit,'' řeknu pevným hlasem a kouknu na Leviho. Jenom protočí očima a široce se usměje. Tento úsměv by každý považoval za krásný ba dokonce okouzlující, nebýt dvou ostrých špičáků, které se už tolikrát probořily do jemné kůže Leviho obětí. V Erenových očích uvidím zděšení a zmatek. ,, Tak tedy... jak můžeš vidět, Levi není jako ty... není ani jako já. Je to upír.... přesněji mládě upíra. Není odolný vůči slunečním paprskům a jeho schopnosti nejsou ještě dost silné. Stejně tak nedokáže pořádně ovládat svoji touhu po krvi. No a já... jak jsi jistě sám pochopil, jsem Leviho dvojče, akorát nejsem upír. Jsem shadow, neboli stín. Ve tmě, bez žádného zdroje světla, mě neuvidíš. Když však budu chtít, i ve dne se dokážu změnit v pouhý stín. Mé jméno je Vitally a jsem tvůj učitel tělocviku. Nejspíš ti teď proběhlo hlavou, že to není pravda. Ano, ve škole se vydávám za Leviho, jelikož já jako Vitally nemám být živ, avšak, Levi potřebuje peníze, ale sám si je vydělat nedokáže, jelikož nemůže přes den chodit vůbec ven. Nebavilo mě hrát mrtvého, proto se za něj vydávám,'' dovysvětlím celou situaci a pozorně ho sleduji.
Jsem mimo. Ne však z toho, že bych to nechápal, ale z toho, že je to neuvěřitelný. ,, Takže... mým učitelem není Levi Ackermann, ale Vitally Ackermann, který má být mrtvý, ale jelikož jeho bratr je upír, který potřebuje peníze, rozhodl se za něj vydávat, aby mu finančně pomohl?'' Shrnu celou situaci, načež se mi dostane kývnutí od obou přítomných. V hlavě mi vyvstane spousty otázek, které však zůstanou nevyřčeny kvůli náhlé ztrátě slov.
,, Opovaž se to někde vyprávět, nebo si tě najdu, a vycucám z tebe doslova všechnu krev,'' zavrčím výhružně. Probodávám ho chladným pohledem, přičemž si sám nedokážu přiznat, jak moc bych si ho teď chtěl přitisknout k sobě, nasát jeho osobitou vůni a zmocnit se znovu jeho sladkých rtů, chutnajích jako vanilková zmrzlina, jahody a skořice dohromady. Při té vzpomínce na ten, ne až tak vzdálený, okamžik se mi rozšíří zorničky vzrušením.
Nevím co mám říct a tak se pouze, pobledlý, zmatený a vyděšený k smrti rozejdu za Arminem, stále svírajíc svůj sladký majetek v ruce. Cítím na sobě jejich pohledy, ale tentokrát neslyším žadné kroky. Když se odvážím otočit, už tam nestojí.... byl to snad jen sen?
No kéž by...
ČTEŠ
Můj sexy tělocvikář ✔
FanficCo se stane, když na školu, kde studuje mladý Eren Jaeger, nastoupí nový učitel tělocviku? Mladý, pohledný, vysportovaný Levi Ackermann. Avšak, uvnitř jako kus ledu, nevrlý a nikdo nikdy na jeho tváři nespatřil úsměv. Co se stane, když se tyhle os...