Po filmu jsme usnuli, avšak vzbudí mě štrachání v kuchyni. Kouknu se na budík, na kterém svítí 3 ráno. Protřu si unaveně očka a jakmile si přivyknu tmě tak pomalu vylezu z postele. Juknu na spícího Armina a usměji se. Po cestě ke dveřím seberu baseballovou pálku, kterou má Armin opřenou o stůl. Vyjdu ze dveří a potichu mířím do kuchyně. Nakouknu do místnosti pohlcené tmou. Vidím pouze rozbité okno. Nikde není po nikom ani vidu ani slechu. Tiše zamručím a odložím pálku v domnění, že daná osoba nejspíš už utekla, ale překvapuje mě, že si nic nevzala. Dojdu k lednici a otevřu ji. Málem oslepnu nad přívalem světla. Chvíli do ní koukám a nespokojeně si odfrknu, jelikož na nic nemám chuť. Zavřu lednici a chci jít zpět do krásného ráje jménem postel, avšak najednou ucítím něčí chladné ruce omotané kolem mého pasu. Chci se odtáhnout, ale daná osoba je až moc silná. Přitiskne mě k sobě a dýchne mi zezadu na krk (teď pomineme ten fakt, že je daná osoba menší). Jednou rukou mě drží kolem pasu a druhou mi zakryje pusu. Marně se snažím jeho ruce oddělat. Nakloní se a věnuje mi vlhký polibek na krk. Zachvěju se a ztuhnu. ,, Lemnhvi...?'' zamrmlám do jeho ruky. Jen souhlasně zamručí a přisaje se mi ke krku. Nepoužije však špičáky. Cítím jak nasává moji kůžičku a tvoří tak červenou značku. Chvíli se snažím odporovat, ale je to zbytečný. Označí si mě. Ruku, kterou do teď měl na mých rtech, pustí a roztrhne mi tričko. Měl jsem ho na spaní tak mi to tolik nevadí, ale ten fakt, že jsem před ním polonahý mě mírně vyvádí z míry. Obě půlky trika se ladně snesou na zem. Nejsem schopný cokoliv říct natož abych zavolal Armina. Jen tam bez hlasu stojím a poddávám se mu, jeho dotekům. Rukou mi přejíždí po boku. Jakmile se mi však rty otře o páteř a začne si mě tam značit, neudržím se a vydám tichý sten. Okamžitě zrudnu. Cítím jak malinko ztuhne, ale poté cítím, jak se maličko usmál. Zmáčkne mi bok a druhou rukou směřuje nahoru po mém hrudníku. Zachvěju se a trochu se mi podlomí kolena, když začne mezi prsty třít mojí bradavku. Opřu si hlavu o jeho rameno a zakloním hlavu. Rukou, kterou má na mém boku mě chytne pevněji, abych nespadl a přesune se na krk ze strany. Přivřu oči a nechávám se jím opečovávat. Slyším kroky a cítím, jak Levi zvedne hlavu. Následně mě pustí a rychle zmizí. Zavrávorám a rychle se chytnu hrany linky. Omámeně tam stojím, sledujíc dveře, v kterých se objeví blonďatá hlava a leskle modré, unavené oči.
,, Erene...?'' zamumlám ospale a zadívám se na bruneta. ,, Copak Armine?'' optá se. Jsem rozespalý a neschopný moc vnímat, proto k němu jen dojdu a obejmu ho. ,, Pojď hajaaaat'' zamrmlám do jeho hrudníku. Vezme mě do náruče a vrátíme se do ložnice. Položí mě do postele a já se k němu přitulím. ,, Dobrou noc...'' zašeptám a zavřu očka. Ani nestihnu postřehnout jeho odpověď, jelikož už spokojeně spinkám.
,, Dobrou noc Armine,'' usměji se. Zadívám se krátce z okna. Uvidím za ním dva páry bouřkových očí, v kterých se odráží tolik chtíče. Chvilku se do nich dívám. Následně zavrtám hlavu do vlasů blonďáčka a přitulím se.
Spokojeně usnu.
ČTEŠ
Můj sexy tělocvikář ✔
Fiksi PenggemarCo se stane, když na školu, kde studuje mladý Eren Jaeger, nastoupí nový učitel tělocviku? Mladý, pohledný, vysportovaný Levi Ackermann. Avšak, uvnitř jako kus ledu, nevrlý a nikdo nikdy na jeho tváři nespatřil úsměv. Co se stane, když se tyhle os...