Tehdy... tehdy opravdu odešel... odešel s MÝM Erenem... musel jsem ho nechat jít... Eren by se mnou nebyl šťastný, neboť značka, kterou má od Armina na krku, mu zamlžuje vzpomínky na mě... teď má v mysli jen a jen Armina... toho koho teď ,, miluje''.
Uběhly čtyři roky. Čtyři roky jsem bez Erena a nemám ponětí, kde je mu konec. Nikdo nepřisel na to, co tehdy Vitally Erenovi udělal v kabinetu a jsem rád, že to Erwin na něho neřekl. Nedopadlo by to dobře.
Až zabouchnutí dveří mě probere ze svých myšlenek a vrátí zpět do kruté reality bez Erena. Vitally ke mně beze slova přijde a podá mi obálku. Převezmu si ji, a jakmile uvidím jméno odesílatele, začne se mi vařit krev v žilách.Vážený pane Ackermann,
s velkou radostí Vás zvu na svojí a Erenovu svatbu, která se bude konat dne 14. dubna, v pátek, od 18:00. Doufám, že mé vřelé pozvání přijmete a na svatbu se dostavíte, jakožto můj ,,bývalý učitel''. Přeji krásný zbytek dne, Váš dobrý studentArmin Arlert ♡
Fajn... jak si přeješ Armine... přijdu tě pochválit za tvé dobré výkony v tělocviku... ale možná jiným způsobem, než bys očekával...
Protáhnu se na gauči a zamručím. Ucítím, jak mi Eren začne prohrabávat vlasy. Spokojeně se usměji, když mi dá pusu na spánek a vleze si za mnou. *Budu se na Vás těšit, pane učiteli...,* pomyslím si a ušklíbnu se.
Moc se omlouvám, že dloouho nic nevyšlo a že teď vyšla kapitola dost krátká, ale slibuji, že se pokusím teď vydat každý den alespoň jednu kapitolu neboť se pomalu, ale jistě blížíme do finále. Zároveň bych se chtěla i omluvit, že tenhle příběh je takový nijaký, že nemá moc děj, ale i tak jsem moc ráda za každé přečtení, hvězdičku a krásný komentář. Věřím že to spolu dotáhneme až do konce.
-Amy
ČTEŠ
Můj sexy tělocvikář ✔
Hayran KurguCo se stane, když na školu, kde studuje mladý Eren Jaeger, nastoupí nový učitel tělocviku? Mladý, pohledný, vysportovaný Levi Ackermann. Avšak, uvnitř jako kus ledu, nevrlý a nikdo nikdy na jeho tváři nespatřil úsměv. Co se stane, když se tyhle os...