Týden uběhl a rána na krku se mi už zahojila, avšak cítím, že je se mnou něco špatně. Pořád bych něco jedl, ale jakmile něco sním, o necelou hodinu mám hlad znovu. Blíží se večer. Domluvil jsem se s Erenem, že u mě dneska přespí, a že donese nějaké jídlo. Sedím u počítače a stahuji různé filmy, na které bychom se mohli kouknout.
Mířím k Arminovi a zastavím u nejbližší večerky. Vejdu a začnu se rozhlížet po něčem, co bychom si mohli dneska dát. Vybírám nějaké bonbóny když tu slyším cinkání zvonku u dveří a následné kroky. Nijak na to nehledím, přeci jen, je přirozené, že si lidé jdou nakoupit ne? Po chvíli však cítím přítomnost druhé osoby moc blízko u mě. Otočím hlavu a málem dostanu infarkt. Vedle mě se tyčí Levi prohlížejíc si mě vskutku divným pohledem. Odvrátím pohled a dělám jakože nic. Popadnu několik balení bonbónů a dojdu k pokladně. Zaplatím a rychlými kroky vyjdu z večerky. Jakmile se otočím, vidím Leviho, jak se šourá za mnou. Zrychlím a když se otočím znovu, už tam není. Vylekaně skenuji okolí, ale jako by se po něm slehla zem. Najednou se mi něčí studené ruce omotají kolem pasu. Vyjeknu a otočím se. Stojí tam.... přede mnou.... chci ho odstrčit, ale má sakra sílu!
,, Jsem tak moc rád, že tě konečně vidím Erene. Nemáš ani ponětí, jak moc jsem se na tento okamžik těšil,'' zašeptám a následně si přivlastním jeho sladké rty.
Vyděšeně vykulím očka a snažím se ho odstrčit. Marně. Po chvíli se přestanu bránit a poddám se jeho polibku. To však nemění nic na tom, že se mi očička zaplní slzami, které mi začnou následně stékat po tvářích. Když se odtáhne, začne si mě prohlížet. Odvrátím hlavu do boku a popotáhnu.
Rozšíří se mi zorničky při výhledu na jeho krásný krk. Začnu se k němu naklánět a pootevřu pusu. Už už se rty dotýkám jeho jemné kůže, když mě v ten moment někdo prudce chytne a odtáhne dál od Erena. Vydám zvuk podobný zasyčení a zavrčení zároveň. Oženu se po osobě, avšak minu. Osoba mě následně silně chytí a přimáčkne k sobě. Začnu sebou škubat, bohužel to nikam nevede. Nechám toho a uklidním se. Vzhlédnu a nevidím nikoho jiného než mého bratra.
Scénku, která se právě odehrála sleduji s vykulenýma očkama. ,, Co... co.... co...,'' nejsem schopný říct srozumitelnou větu.
,, Zdravím tě Erene.....,'' usměji se na něho, stále pevně držíc Leviho.
ČTEŠ
Můj sexy tělocvikář ✔
FanficCo se stane, když na školu, kde studuje mladý Eren Jaeger, nastoupí nový učitel tělocviku? Mladý, pohledný, vysportovaný Levi Ackermann. Avšak, uvnitř jako kus ledu, nevrlý a nikdo nikdy na jeho tváři nespatřil úsměv. Co se stane, když se tyhle os...