Klap, klap klap. Mé tělo se otřásá v synchronizaci koňských kroků. Najednou cítím příšernou bolest v hlavě. Ano jen vevnitř. Podívám se na osobu vedle sebe. Kdo to sakra je? Znám ho? Druhý cestující je mladá křehká dívenka. Mám pocit, že bych je měla znát. Horečně pátrám v paměti, ale poslední na co si vzpomínám je Vůdcův lišácký úsměv nad mapou.
,, Imani říkala jsi, že to nebude mít trvalé následky, ale podívej jak na nás kouká. Jako by nás v životě neviděla! A kdoví kam ztráta paměti až sahá! Co když ani neví, že je s náma ani jak se jmenuje! Ach Imani! "
,, Klid to se spraví. Tak a teď mi řekni jak se jmenuješ" ukáže ta dívka, zřejmě Imani, na mně.
,, Proč bych ti to měla říkat! " ve skutečnosti si vzpomínám jen na své pravé jméno. Vím z, že mám nějakou přezdívku, ale nevím jakou. Asi mi vypadlo víc věcí než jména těhlech dvou.
,, Imani. Nepřeháněj. Jasně, že si pamatuje, že je Shadow."
Aha takže Shadow. Jasně jsem blbá. Díky bezejmenej.
,, Aidene. Nechci se s tebou hádat, ale věř mi nic se s ní nestalo."
Aiden k Imani přistupuje a něžně ji líbá. Znechuceně se odvracím.,, Mickele? "
,, Ano?"
Políbila jsem ho a když si mně vášnivěji přitáhl k sobě, nepřastala jsem. Zatočila se mi hlava a svět okolo přestal existovat. Zapomněla jsem dokonce i své jméno. Kdo vlastně vůbec jsem. Podstatu svého bytí. Když se odtáhl popadla jsem dech.Minulost. Cítím, že z bledé prázdnoty se vynořuje pár, osamělých vzpomínek. Také jsem kdysi milovala. Ale on mně zradil. Na to si vzpomínám dost jasně. Na tu prázdnotu v srdci.
,, Tak jedem? Nebo tady budem okounět aby nám někdo svitek mohl přímo před nosem vyfouknout? " nasadím zlostný výraz. Na svitek si pamatuji, ale rozhodně ho nehodlám dávat Vůdci. Když mi tyhle dva teď řekli svý jména začínám si na ně vzpomínat.
,, Vždyť máme čas" odbije mně Aiden mezi polibky
,, Ne to nemáme" melu si pořád tu svou.
,, Není ani poledne "
,, No a taky jsme ani neujeli tři míle"
To tipuji. Mám pocit, že tady už jsem byla při jednom z trénincích. Měli jsme oběhnout tábor v okruhu, vzdáleném dva kilometry od tábořiště.
,, To sice ne... " Aiden je naštvaný, že je ruším. To je zatraceně moc vidět.
,, No a svitek je někde za 500 mílema, máme na to týden. To vám jako nevadí" konečně poslední kapka. Imani se odtáhne se rty jako pomeranči (tak moc nateklými) a promluví v můj prospěch
,, Shadow má pravdu musíme jet. Až tuhle misi splníme, můžeme být spolu jak dlouho chcem."
Zanedlouho už znovu sedíme na koni.Všichni koně jsou vyčerpaní a to jsme ujeli jen dvacet mílí. Za to může to vedro. Cítím jak mi pot teče po zádech a tvář mně pálí od nelítostného slunce. Naštěstí jsme před chvilkou viděli říčku takže se k ní vrátíme.
Najednou můj kůň zařehtá a bolestně vyjekne. Podívám se co se stalo. Když nic nenajdu pobídnu ho aby jel dál, třeba jen blbě došlápl. Pak pohledem zavádím o schované lanko ve větvích kousek před námi. Rozhlížím se okolo. Ti dva jedou kousek za mnou jestli je tohle past už mi stačí udělat jen krok tam nebo zpátky a chytnou mně. Ať je to kdo chce. Musím Aidena varovat, ale nevím jak to udělat aby si ten někdo nevšiml, že tu nejsem sama. Doprdele. Můj koníček má nohu uvězněnou v pasti na medvěda a stále ještě poplašeně řechtá. To je ono. Zakřičím tak aby to vypadalo, že mluvím s koněm, ale aby mně slyšeli Aiden a Imani. Snad jim to dojde.
,, Dobrý to zvládnem. To bude v pohodě. Holt dál nepojedeme. " seskočím ze sedla a vytáhnu sekeru. Opatrně udělám jeden krok a najednou zpoza všech stromů vylezou postavy zahalené do zelenavých pláští. Je jich asi dvacet a dokonale mne obklíčily.
,, Stůj a spolupracuj s námi možná se ti pak nic nestane" řekne jeden hrubým hlasem. Kývnu.
,, Dobrá teď polož tu sekyrku a vyndej všechny své zbraně. Vyndám spoustu dýk, ale pár si jich nechám.
,, Všechny "
Pokračuju. Jedna mi ještě zbývá.
,, Řekl jsem všechny"
,, Už žádnou nemám "
,, Prohledat" řekne jednomu drobnému mužíkovi vedle něho.Jestli to furt čtěte tak se vám to asi líbí takže víte co máte dělat.
Jinak děkuji
cmundak
ananavr
Za votes a podporu. Kdokoliv tohle budete číst přečtěte si
Room. No .19 od cmundak
A příběhy od ananavr
Kdo ji obklíčil?
Co se bude dít dál?
Pochopil Aiden s Imani, že je Shadow v nebezpečí?
Anonym006
ČTEŠ
Bojovnice
FantasyLegendární bojovnice. Na nic si nevzpomíná. Tedy vzpomíná si jen na to jak se bojuje a ví že bojovala proti někomu. Avšak neví proti komu. Jak najde svou pravou stranu? Ležím na větvi dubu se sekyrou v jedné ruce. Vidím na pár dalších listnatých str...