XI. Kakashi X Obito

756 51 10
                                    

Kakashi nagyot sóhajtva terült el az ágyán. Az edzésből hazajövet találkozott Obitoval, aki közölte hogy Minato sensei küldetésre indítja őket másnap reggel, Rin nélkül mert a lánnyal ők egy másik küldetésre mennek. Levette a maszkját és beállt a forró víz alá. Félt.Hogy mitől?Attól hogy nem tudja visszafogni magát.Úgy gondolta hogy Obito undorodni fog tőle.


Obito megmosta az arcát.Nem normális hogy éjjel 2-kor arcot mosni botorkál ki a szobájából.A rémálmai rég óta üldözték. Úgy érezte hogy egy ember mellett tudna nyugodtan aludni,akinek a karjai távol tartanák tőle a rémálmait.Jéghideg vizet engedett a kezébe.A tükörbe nézve farkasszemet nézett a félhomályban vörösen világító sharinganjaval.Próbálta visszahúzni de a művelet lehetetlennek bizonyult.Sóhajtva feküdt vissza.Érezte hogy az elkövetkezendő napokban történni fog valami amire nem számított eddig.Arcán legördült egy könnycsepp.Frusztráltan beletúrt a hajába és világító sharingannal újra álomba merült.


Kakashinak nehezen indult a reggel.Nagyon korán újra azt álmodta hogy gyermekként belép a házuk ajtaján és holtan találja apját.Lezuhanyozott és evett.Amint ránézett az órára a szemei kistányér méretűre kerekedtek.10 perc múlva terveztek indulni Obitoval a város másik oldalán lévő kaputól.


Obito miután Kakashi nagy nehezen 5 perces késéssel odaért a hátizsákját a hátára kapva hagyta el a várost barátjával.

-Obito.....-szólalt meg Kakashi,amire az említett egyáltalán nem számított.-Szerinted bűn beleszeretni egy olyanba akibe nem kéne?

-Meghülyültél?Dehogy.Ezt nem te szabályozod.

-De megtörtént és.....mivan ha ez hatással lesz a ninja karrieremre?

-Az hogy beleszerettél egy olyan lányba....

-Fiú-vágott közbe Kakashi.

-Akkor fiúba-forgatta meg a szemeit Obito leplezve a meglepettségét és örömét.-akibe azt gondolod hogy nem kéne,nem leszel rosszabb ninja.Amúgy ki a szerencsétlen?-vigyorodott el.

-Hát,fekete haja van és nagyon ügyetlen volt.Naiv minden határon túl.Aranyos és tudom,hogy bármikor számíthatok rá.De ő egy lányt szeret....Eléggé feltünően......És én azt szeretném ha boldog lenne azzal a lánnyal.-mondta Kakashi és lehajtotta  a fejét.

-Legalább mondd meg a lány nevét!

-Rint szereted ugye?-válaszolta Kakashi szomorkás mosollyal.-Tudom.Mondd meg neki oké?

-Ha nincs mit akkor nem fogom.De neked annál több mondanivalóm van.-mondta Obito és hevesen magához rántotta Kakashit.Amíg el nem fogyott a levegője addig csókolta majd egymásnak  támasztotta a homlokukat.

-Nem szeretem Rint,persze barátként igen,de úgy mint téged....-Itt mosolygósan grimaszolt egyet és megsimította Kakashi arcát.-sosem fogom.

-Ez életem legjobb napja mondtam már?

-Még nem,de alattam nyögve majd mondhatod.-vigyorodott el Obito perverzen,a barátja helyébe lépve.

-Inkább feletted.-hozta a formáját Kakashi.

-Hülye!-nevetett fel Obito.

-Te kezdted!-háborodott fel barátja.

-Tudom te bolond!-csókolta homlokon a fiút Obito,majd összekulcsolta az ujjaikat.

Naruto És Boruto Oneshotok Where stories live. Discover now