Takže... Jak začít...
Jmenuji se Andrea Sheenová určitě si říkáte že mám nějaké cizí příjmení, no můj táta je z Ameriky možná proto si rodiče tolik zakládají na tom aby jsem uměla perfektně anglicky... No ale teď už zpátky ke mě... Je mi 15 let. Jsem malá Blonďatá a mám Zelenomodré oči. Od malička dělám Balet rodiče mě v tom plně podporují ale v Angličtině víc 😂. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Eliška bavíme se spolu od školky je u nás pečená vařená 😂. Chodíme spolu na Balet. Společně s rodiči bydlíme na konci Prahy. Máme veliký dům se zahradou a jednoho psa jmenuje se Ben je to Zlatý Retrívr...Teď ještě něco k mím rodičům.
Můj táta se jmenuje Denis Sheen pracuje jako právník. Moje Máma se jmenuje Anna Sheenová a je Recepční v Blízkém Hotelu.Chodím na Školu Hubertovu nikdo mě tam moc nemusí až na Eli 😂. Spolužáci mě mají za tu rozmazlenou holku která má všechno co si zamane. A je tu ještě jeden člověk který mě nenávidí víc než celá třída dohromady. Kate...nenávidí mě už od školky protože mě učitelky měli víc rádi než jí. A taky kvůli tomu že jsem chytrá. Ona totiž sotva prolezla z 8.do 9.
Předem vás varují nečtěte mojí 1. knížku je fakt hrozná a nehodlám v ní pokračovat 😂.
To je k úvodu vše
Zatím 👋😘
Vaše Sus
ČTEŠ
(Téměř) Dokonalý život
VampireTato kniha je o dívce jménem Andrea.Odmalička se věnuje baletu a učí se anglicky.Její život je dá se říci dokonalý.Ale co když se to najednou všechno změní?...