Pohled Andy
Nikdo není.
zrovna šťastný z toho, co se bude dít. Ale tak kdo by byl, když by věděl, že po jeho rodině a přátelích jdou novorozenci kteří vás chtějí z neznámého důvodu zabít...Heh...Bylo něco okolo 10 a já jsem se rozhodla jít za Lis, protože mi příjde, že jí zanedbávám. Když vstoupím do jejího pokoje silně mě obejme. Pak mi najednou řekne že cítí to že někdo zemře. Snažím se jí uklidnit a říkám jí, ať na tohle nemyslí.
Nabídnu jí, že si můžeme na odreagování zahrát třeba prší...
Souhlasila..................................................................
Bylo skoro 12 a my jsme se rozhodli jít do sálu na oběd...
Nakrmili jsme se a ještě jsme byli chvíli v sále a bavili jsme se s o té bitvě.Jane se nás snažila uklidnit tím, že my máme různé schopnosti a zkušenosti. Pokusili jsme se jí alespoň trochu uvěřit. Ale stále tu byla ta nejistota.Po chvíli ale někdo otevřel dveře od sálu a v nich stálo 8 zlatookých osob. Samozřejmě Cullenovi. Po chvíli Carlisle. začal mluvit k Arovi.
Dobrý den Aro, omlouvám se že obtěžuji ale zjistili jsme, že po vás jdou novorozenci a tak nás napadlo jestli nepotřebujete pomoci?
Carlisle příteli, kdyby jste nám pomohli to bychom vám byli velmi vděční. Odvětil Aro.
Dobře, a mohli bychom se zde ubytovat?
Ano, jistě zajděte si na recepci za Biancou...A ještě moment.
Rád bych vám představil pro vás neznáme tváře. Tohle je Andy. Tohle Lis, a tohle jsou Andy rodiče, Anna a Denis.Ráda vás poznávám řekla jsem aby si o mě nemysleli bůh ví co přistoupila k nim. Oni se nám také představili...Já a Lis jsme je sice znaly ale tak co...
Ještě než odešli tak se jich Aro zeptal:
A kde jste nechali malou Renesmee?
Ta zůstala doma. Odpověděl mu Edward.
Dobrá, tedy nebudu vás rušit, kdyby jste cokoli potřebovali budu tady.
Na to už Cullenovi neodpověděli.
.................................................................
Za tu dobu s Culleny, jsem se hodně spřátelila s Bellou. Povídala mi hlavně o Renesmee, že se jí po ní už stýská.
První bitva už proběhla, no tomu se ani nedalo říkat bitva, prostě novorozenci přišli a po 5 minutách už po nich zbyl jen prach. Bylo jich totiž jen 15 a to bylo dost ubohé. Ale všichni moc dobře víme, že tohle není všechno. Díky Alice. Prý by měli přijít další ale tentokrát jich bude víc. A mám neblahé tušení, že někdo zemře. Jenže to ani nějak nevadí pokud to nebude Lis...
Protože ona má dar oživování. Vypadá to, že Jane má nějaké kouzelné účinky. Protože mě proměnila Jane a Lis taky.
A obě máme tak senzační dary..................................................................
No... Každopádně už je to jsou 2 týdny co tu jsou Cullenovi. A každého už začíná Bella Sr-štvát s tím jak se jí stýská. Tak nás s Lis napadlo jí vnuknout nápad ať sem přiletí. Když jí volala tak se jí na to zeptala. Ness byla ráda a už se těšila až přiletí...
Je půl 6 ráno a já sedím na židli a čtu knížku ''Hvězda'' (pozn. aut. Ta knížka je doopravdy skvělá určitě si jí přečtěte😂😍) ale z mého čtení mě vyruší zaklepání
No... Dobře je to spíš zabouchání ale to je fuk... Pozvu tu osobu dál a tam stojí Alec. Dojdu k němu a objemu ho. On na chvíli ztuhne ale pak se uvolní. Neptejte se mě proč jsem ho objala já fakt nevím...
ČTEŠ
(Téměř) Dokonalý život
VampiroTato kniha je o dívce jménem Andrea.Odmalička se věnuje baletu a učí se anglicky.Její život je dá se říci dokonalý.Ale co když se to najednou všechno změní?...