19

76 5 3
                                    

Ten psychopat mě mučil všemožnými způsoby. Mluvit o tom nebudu.

Po hodině co jsem musela odpočívat, protože jsem byla slabá.

Po dvaceti minutách

Amanda přišla, tak toto jsem nečekala. V rukou měla dva pytlíky s krví. Podala mi je a já jsem oba pytlíky do 15 vteřin jsem měla oba vypité.

Amanda přišla ke mě blíž, roztrhl provazy. Já jsem se zvedla a poděkovala jí.

Děkuju

Není za co. Ale teď mě musíš poslouchat.

Dobře poslouchám.

Takže stavíme se pro toho tvého kluka. Pak už se můžeš s ním teleportovat. Ale potřebuju od tebe pomoct.

Jakou pomoc?

Chci se odsud dostat, ale když normálně uteču., tak mě vystopují a pomstí se mi. Proto bych potřebovala,
abys mi prosím pomohla a teleportovat mě s sebou klidně někam do lesa kamkoli, jenom abych už tady nebyla.

Myslím, že by to šlo. Usmála jsem se.

Páni děkuju jsem ti moc vděčná.

Takže teď jdeme pro Aleca a pak se vypaříme? Zeptala jsem se.

Ano tak jdeme.

Pomalu jsme vyšly pro Aleca. Potichu jsme se plížili chodbou. A potom jsme se zastavili u jedné místnosti. Amanda otevřela dveře a na zemi seděl Alec. Okamžitě jsem k němu přiběhla a objala jsem ho.

Na nic se neptej vše ti vysvětlím později. Zašeptala jsem.

Chytla jsem ho a Amandu za ruku a teleportovala jsem se na naší oblíbenou louku.

Děkuju ti moc, jsem ti velice vděčná. Kdyby si cokoli potřebovala tak se ozvi. Já už tedy jdu. Tak ahoj.

Rozloučila jsem se s Amandou. A společně s Alecem jsem se teleportovala do velkého sálu k mé rodině.

To bylo vítání a vysvětlování. Vsadím se, že kdyby jsme mohli brečet, tak by jsme byli všichni ubrečení.

...

Večer jsme si zase tradičně zahráli karty. Které jsme hráli do noci. Potom jsme se s Alecem a Jane ujali práce kterou nám dal Aro. Tentokrát jsme jen vyřizovali nějaké papíry.

Byla jsem ráda, že jsem v bezpečí domova...

Ano,jsem tady zase. Vím, že jsem hodně hodně hodně dlouho nepsala. Ale nešlo se mi na tenhle účet přihlásit a navíc mám docela rozbitý mobil no asi dost výmluv. Doufám, že jsem teď budu psát častěji. Tak zatím ahoj vaše Sus ❤️😂

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 10, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

(Téměř) Dokonalý životKde žijí příběhy. Začni objevovat