11

89 3 0
                                    

Amerika - Kanada - Vancouver
U Cullenů

Pohled Esme

8:30

Šla jsem udělat dolů Renesmee snídani, protože jsme byli domluvení, že si jí dneska dá u nás. Udělala jsem jí vajíčka se slaninou, protože vím, že to má nejradši...

Po chvíli jsem to měla hotové, tak jsem to dala na talíř a do sklenice jsem nalila pomerančový džus. Talíř se skleničkou jsem vzala do ruky a došla do obýváku. Renesmee s Edwardem a Bellou. Talíř se sklenicí jsem položila na stůl. Po chvíli už Reneseme stála u mě a děkovala mi, za to...

Všichni jsme koukali na televizi, Ness už to měla skoro celé snědené...Za chvíli jsem se podívala na Alice, ta se na mě usmála ale najednou jí úsměv z tváře zmizel a ona začala mluvit: VOLTURIOVI - BITVA - NOVOROZENCI - SMRT...

Jasper Alice objal a uťešoval jí. Edward nám pak vysvětlil co to bylo. Protože to vypadalo tak, že Alice není schopná slova.- Na Volturiovi se vrhají Novorozenci. Odvětil Edward.

''Musíme jim pomoci''. Oznámila jsem.

Děláš si srandu Esme! Nedávno nás málem zabili! Zakřičela na mě Rosalie, až jsem sebou cukla.

Pak už jsem radši nemluvila.

Rose nekřič! Esme má pravdu. Okřikl ji Carlisle.

Všichni se pak shodli na tom, že jim pomůžeme, teda až na Rose, ta se s tím pořád nechce smířit.

Potom jsem si všichni, kromě Reneseme  tu hodila Bella k Charliemu a řekla mu, že se za pár dnů či týdnů vrátí...Tak jsme si šli zabalit pár věcí. A pak jsme se vydali na letiště. Měli jsme štěstí letenky ještě byly a letadlo nám letělo za půl hodiny. Akorát jsme to stihli. Nasedli jsme do letadla a za chvíli jsme vzlétli...

Pohled Renesmee

Mamka mě odvezla k dědovi Charliemu, sice mi neřekla kam jedu a co se bude dít ale já jsem pochopila, že jsou pomoct volturiům s novorozenci.

.................................................................

Ubíhali dny a rodiče pořád nikde. Sice za mnou chodí Jack objímá mě ale to není jako objetí od mamky nebo taťky.

Po asi hodině mi zazvoní telefon a volá mi mamka:

Já: Ahoj mami tak co jak to jde?

Mamka: Ahoj zlatíčko. Je tam Charlie?

Já: Jasně je proč?

Mamka: No, že mi nebere mobil. Můžeš mi ho prosím dát?

Já: Jo jo počkej chvilku...

Mamka: Okay.

Charlie: No, ahoj Bells děje se něco?!

Bella: No...Tati zdržíme se trochu déle.

Charlie: Aha... A jak dlouho?

Bella: No...nevím maximálně měsíc.

Charlie: Stalo se tam něco? Vlastně si mi ani neřekla kam si jela?

(Téměř) Dokonalý životKde žijí příběhy. Začni objevovat