Stojím na rozlehlé poušti nikde nikdo začnu volat jméno, Eliščino jméno. Najednou se přede mnou Eli objeví a udýchaně ze sebe vypraví: Okamžitě uteč nebo tě chytí,... pozor za tebou!
Otočím se a předemnou stojí Aro Volturi a Říká mi Medovým hlasem: Rád tě znovu vidím Andy ale teď už bys měla vstát najednou slyším strašný zvuk zavřu oči... A když je otevíram vidím svůj bílý strop.........................................................................
Pomalu mi začíná docházet že jsem u sebe v pokoji a že ten strašný zvuk je můj Budík. ''Asi až moc koukám na Twilight'' řeknu si pro sebe. Okamžitě vypínám ten strašný zvuk a s velkou nechutí vylézám ze své vyhřáté postele a dobelhám se ke skříni, ze které vytáhnu obyčejné černé tričko spodní prádlo a ponožky a khaki džíny. Jdu si dát rychlou sprchu udělám si ranní hygienu a jdu po schodech dolů do kuchyně tam už sedí mamka s taťkou. ''DOBRÉ RÁNO'' Zdraví mě jednohlasně pozdravím je.
Sednu si ke stolu namažu si chleba s máslem a naliju si pomerančový džus.
Po snídani si jdu do pokoje pro tašku a jdu se obout mezitím mi mamka podává pytlík se svačinou a táta mě veze do školy naposledy se rozloučím s mamkou a už vyrážíme. Mamka má práci až od 8 takže je ještě 15 minut doma.
Za 5 minut jsme byli ve škole. Zamávala
Jsem tátovi a šla jsem k Eli.
Vždycky na mě čeká před školou.
.................................................................Přijdu k ní a objemu jí se slovy: ''Čuus ty demente''. tohle je náš normální pozdrav. 😂 😂 😂
První hodinu máme Matiku řekne Eli jelikož ví že já to nikdy nevím 😂.
Ehh...jak nenávidím tenhle předmět
Přesně odvětí mi Lis (Lis, Eli, El, zkrácení jména)
.................................................................
Vcházíme do učebny matematiky Kate po mě hodí ten její nenávistný pohled ale já ji neřeším.
Ještě máme chvíli času tak s Lis probíráme jestli na tréninku bude ten hezký kluk. Za chvíli zazvoní a vejde paní učitelka Lakynová a hlavou nám pokyne ať se posadíme.
Lakynová mlela něco o tom že si dneska vyzkouší 2 lidi.
Samozřejmě si vybrala mě a... KATE!
Já dostala za 1 a Kate za 5.
No super teď mě bude nenávidět ještě víc! Pak učitelka dávala všem studentům jasně najevo ať si ze mě berou příklad. A já jen protočila očima a Lis se začala smát. Naštěstí ji učitelka neslyšela protože zrovna začalo zvonit.
.................................................................
Dalších 5 hodin se šíleně vleklo ale nějak sem to zvládla. Ve 3. se setkáváme s El na tréninku.Když jsme se trénovali tak mě Soutová pochválila za to že dnes opravdu hodně jde.Ten hezký kluk tu byl ale je na mnohem větší úrovni než mi s El.
.................................................................
Po 3 hodinách mučení jsem konečně doma...
.................................................................Udělala jsem si tašku do školy šla jsem se převléct a šla jsem na večeři měli jsme pizzu.
Po večeři jsem si vzala notebook a šla jsem si pustit Twilight. Při tom jsem si vzpomněla na dnešní sen... Nad tím jsem se musela pousmát
Po zhruba 2 hodinách se mi už chtělo spát. Ještě chvíli jsem se převalovala v posteli a pak už jsem cítila jak pomalu usínám a propadám se do říše snů.
Chci se vám omluvit když nebudu déle vydávat kapitoly blbne nám WiFi tak snad to pochopíte 😊
Zatím 👋
Vaše Sus.
ČTEŠ
(Téměř) Dokonalý život
VampirosTato kniha je o dívce jménem Andrea.Odmalička se věnuje baletu a učí se anglicky.Její život je dá se říci dokonalý.Ale co když se to najednou všechno změní?...