*1rész*

4.1K 96 2
                                    

Reggel az ébresztőmre keltem. Amint meghallottam, ahogy csipogva próbál felébreszteni, kippattantak a szemeim. Ma volt a nagy nap. Ma megyünk az év első Formula1-es nagydíjra. Nagyon szerencsés vagyok, ugyanis az összes nagydíjat élőben követhetem majd végig az apukám jóvoltából. Ugyanis ő Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke.

Letrappoltam a lépcsőn, egyenesen a konyhába, ahol anyukám reggelit készítve beszélgetett apukámmal, aki pedig kávét iszogatott.
-Jó reggelt.-köszöntem a szüleimnek és puszit adtam nekik.
-Jó reggelt kicsim. A reggelid az asztalon, a ruháid, amiket tegnap kikészítettél az utazásra, a széken vannak kivasalva.-mondja egy enyhe mosollyal az arcán. Látom rajta, hogy nagyon fárdt.
-Köszönöm. De kivasaltam volna én is.-felelem, miközben leültem az asztalhoz és elkezdtem enni a reggelimet.

Már a repülőn ülünk. Annyira szép a kilátás. Elgondolkodom azon, hogy milyen lesz így az életünk. Eddig nem volt ilyen. A suli, ahová jelentkeztem a műszaki iskolák legjobbja. Magas színvonalú teljesítményt várnak el tőlünk. Hirtelen megrezeg a gép. Az utaskísérők kérnek minket, hogy őrizzük meg a nyugalmunkat. Turbolenciába kerültünk.

Két óra múlva a repülő sikeresen földet ér. Leszálltunk a gépről és rögtön a csomagkiadó felé vettük az irányt. Amint megtaláltuk a csomagjainkat kimentünk a reptér elé. Ott egy ferraris csapatautó várt ránk, ami elvitt minket a hotelhez.
A recepción megkaptuk a kulcsainkat és rögtön felmentünk a szobákba. Én egy külön szobát kértem. Mellettem apáék szobája van.
-Akkor majd vacsoránál találkozunk-mondta anya és bementek a szobájukba.
Amint én is beléptem a sajátomba, tátva maradt a szám. Nagy, fényűző és modernen berendezett szobával találtam magam szemben.

Halihó!Meghoztam az első részt. Tudom nagyon unalmas lett és rövid. De a következő rész izgalmasabb lesz. Kommentben írjátok meg a véleményeteket.

Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now