*8rész*

1.9K 71 6
                                    

Benyitottam a hotel szobámba. Letettem a bőtöndöm az óriás ágy elé és az ablakhoz sétáltam. Gyönyörű kilátás nyílt a bahreini pályára ahol a csapatok már tevékenykedtek. Úgy döntöttem, hogy sétálok egyet a hotel mellett lévő parkban. Felkaptam a táskám és elindultam a hallba. A lift előtt Maxal találkoztam.
-Szia. Jobban vagy?-tette fel a kérdést mosolyogva.
-Szia. Igen, már jobban vagyok.-mosolyogtam rá.
-Örülök neki. Egyébként merre tartasz?-kérdezi miközben beszálltunk a liftbe.
-Sétálni a parkba. Van kedved velem tartani?-kérdezem és megnyomom a gombot.
-Lenne kedvem.-feleli.
Kiszállunk a liftből és a kijárat felé haladunk.
-Sziasztok.-köszöntünk beszélgető pilótáknak és kiléptünk az ajtón.

A parkban vagyunk. Sétáltunk és beszélgetünk. Tulajdonképpen úgy mindenről.
-És, mi a célod a jövőre nézve?-kérdezi Max miközben leülünk egy padra.
-A Forma-1-ben szeretnék dolgozni. A cél pedig az, hogy átvegyem apám helyét. Másodéves vagyok a műszaki egyetemen és nagyon tetszik.-mondom Maxnak aki csodálkozva néz rám.
-Hát..ez fura. Egy lány aki...ejha.-mondja, mire tőlem egy furcsa tekintetet kap.
- Miért lenne fura? Csak azért mert lány vagyok? Lehet jobb lennék mint a férfi csapatfőnökök.
-Lehet.-mondja.
-És neked? Amellett, hogy világbajnok akarsz lenni? Mi még a célod?
- Később család alapítás. Meg amit te mondtál. Világbajnoki címek bezsebelése.-mondja és látom, hogy szája mosolyra görbült.-Neked a családalapítás nincs a pakliban?-kérdezi kíváncsian.
-Nincs. Nem akarok elköteleződni. Maximum a barát de  azt sem nagyon  szeretném.-jelentem ki.
-Pedig neked könnyű lenne szerezni egy barátot.-mondja majd végig mér.
-Hogy érted?-kétdezem.
-Úgy értem, hogy gyönyörű vagy.-mondja, majd olyat tett amire nem számítottam.
Max egyre közelebb húzódott hozzám. Majd...majd megcsókolt. Ahogy ajkai enyémekhez értek bűntudat fogott el. Miért fogott el a bűntudat? Senkim sincs. Azonnal ő jutott eszembe és elhúzódtam Maxtól.
-Bocsánat én..nem tudom mi ütött belém.- kezdett el magyarázkodni de én csak megráztam a fejem.
-Semmi gond. De ha nem zavar akkor én visszamegyek a hotelba.
Majd meg se várva a válaszát elindultam a hotel felé. A könnyeim utat törtek. Nem tudom, hogy mégis miért sírtam. Bementem a hotelba majd egyenesen a lifthez mentem. Amint kinyílt az ajtó egy hangot hallottam meg a hátam mögül.
-Szia Maya. Hogy vagy?-kérdezte mire én csak beléptem a liftbe.
-Maya. Minden rendben?-tette fel az újabb kérdést amire szintén nem válaszoltam. Éreztem, hogy közelebb lépett hozzám. Az ujjaival megfogta az állam és felemelte a fejem. A szemébe néztem amik aggódást tükröztek.
-Mi a baj?-kérdezte. Nem szeretném neki elmondani. Hazudni sem akarok. A lift ajtaja becsukódott és Charles megnyomta a hatos gombot. Szerintem rájött, hogy nem szeretnék a gondomról beszélni. Az ölelésébe vont. Megéreztem az illatát és azonnal lenyugodtam egy kicsit. A hátamat elkezdte simogatni amitől még el is pirultam. Az érintésétől a gyomrom liftezni kezdett. Megérkeztünk a hatodik emeletre. A lift ajtó kinyitódott majd kilépünk a szerkezetből.
-Köszönöm.-csak ennyit mondtam Charlesnak.
A szobámba érve lepakoltam a dolgaimat és eldöntöttem, hogy veszek egy jó forró fürdőt. Mielőtt még bemásztam a kádba egy üzenetem érkezett.
,,Nincs mit❤,,

Sziasztok.Meghoztam az új részt. Remélem tetszik nektek.
Szerintetek ki üzent Mayának? Byeeee

Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now