Miután visszatértem a hotelba rögtön a szobámba indultam ahol átöltöztem egy egyszerű fehér ruhába. Miután elkészülődtem elindultam reggelizni.
A liftre vártam mikor valaki mellém áll.
-Szia.-köszön és egy szomorú mosollyal ,,ajándékoz,, meg.
-Szia-köszöntem,majd beszállunk a liftbe.- Mi a baj?-kérdezem Charlestől.
-Élred-e már átt, hogy egy fontos személyt elvesznek tőled?-kétdezi és rámnéz azokkal a szép szemeivel. A gyomrom megremeg a tekintetétől. Válaszolni nem tudtam ugyanis Max lépett be a liftbe.
-Sziasztok-köszönt, majd rám nézett és mellém állt miközben átkarolta a vállalamat. Nem éreztem a gyomromban semmit Max érintésétől.
-Max légyszi levennéd rólam a kezed?-kérdezem.-Tudod túl nehéz.-nézek fel rá.
Hallom ahogy Charles kuncog mellettem mire egy mosolyt villantok felé.
-Persze. -feleli- Biztos túl sok rajta az izom.-mondja majd Charlessal egyszerre nevetünk fel.
-Év poénja.-mondom majd kiszállunk a liftből Maxot hátrahagyva.Reggeli után kisétáltunk a pályára ahol rögtön indultunk is a pályabejárásra. Hallgattam ahogy a csapattagok beszélgetnek, átadva ezzel egymásnak az információt. A jegyzetfüzetembe le is jegyeztem pá fontos információt. Jó lesz ez az egyetemre. Gondoltam. Miután körbejártuk a pályát a box felé vettük az irányt. Bementünk és leültem anya mellé.
-Maya apáddal ma elmegyünk vacsorázni, úgyhogy este nem leszünk a hotelban.-mondja.
-Rendben. Jó szórakozást.-mondom majd egy mosolyt villantok felé.Két óra múlva már megyünk is vissza a hotelba. Felmentem a szobámba és bekapcsoltam a kedvenc sorozatom.
Elaludtam miközben a sorozatot néztem.Kopogásra ébredtem. Felkeltem az ágyamból és az ajtóhoz vánszorogtam, majd kinyitottam azt. Charles állt az ajtó előtt.
Sziasztok. Meghoztam a legújabb részt. Új könyvem érhető el itt, Wattpadon. Ha van kedvetek lessetek bele. Ha tetszett a rész akkor jelezd egy vote-al. A véleményeiteket írjátok meg a komment részlegben.
Byeee
YOU ARE READING
Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]
FanfictionEgy lány aki beleszületett a Formula1 világába. Az élete megváltozik. Maya és Charles története.