*6rész*

2K 69 2
                                    

Sziasztok. Hogyha szeretitek a kpopot különösen a BTS-t akkor mindenképpen tekintsék meg barátosném profilját. A sztorit amit ír szerintem nagyon izgalmas. És a Namjoonos idol challengebe is lessetek bele.
Profil neve:Jojjya.
Nade akkor kezdődjön a rész, jó szórakozást.

=============
Charles szemszöge

Láttam ahogy Maya elviharzott. Lekoptattam a lányt akivel táncoltam és Maya után eredtem. Amint kiléptem az épületből őt láttam ahogy az úton fekszik és az emberek aggódva nézik őt. Oda futottam és letérdeltem hozzá. Gyorsan hívtam egy mentőt.

Megérkezett a mentő és Mayát a hordágyra téve betolták a mentőautóba. Rögtön utánna indultam de egy kéz megakadályozzott a beszállásban.
-Maga a lány hozzátartozója?-kérdezte a férfi türelmetlenül. Tudtam, hogy nem kéne hazudnom de...
-Uram kérem válaszoljon.-nézett rám.
-Igen az vagyok.-válaszoltam.
-Akkor kérem szálljon már be.-küldött be az autóba. Leültem a székre Maya ágya mellé és megfogtam a kezét.

Amikor megérkeztünk a kórházhoz Mayát gyorsan betolták én pedig a többi mentős után besétáltam az épületbe. A kórteremhez vezettek ahol Mayát látják el. Leültem az egyik székre és az arcomat a kezembe temettem.,,Ez az én hibám,,mondtam magamnak. Azért mert féltékeny lettem felindulásból felkértem azt a lányt.,,Miért kértem fel,,
A kórterem ajtaja kinyílt és egy orvos lépett ki rajta.
-Maga Maya Binotto hozzátartozója?-kérdezte, mire én egyet bólintottam.
-A barátnője orsó csonttörést szenvedett. Emellett pár helyen zúzódást találtunk. Valószínűleg holnap már haza tudjuk engedni őt.-feleli majd kezetfog velem és elmegy.
Amikor azt mondta, hogy Maya a barátnőm a szívverésem felgyorsult.
Az ajtó ismét kinyílt és még három orvos jött ki rajta. Az utolsó megállt mellettem.
-Bemehet hozzá, de altatót adtunk be neki, hogy biztosan tudjon pihenni.-mondta.
-Köszönöm doktor úr.-mondtam majd rögtön benyitottam hozzá.
Leültem az ágya melletti székre és beszélni kezdtem.
- Sajnálom. Az én hibám volt. Ha nem lett volna az a felindulásból elkövetett hibám akkor még mindig ott lennénk. Maya én...én szeretlek.-mondam. Egy hatalmas kő esett le a szívemről. Szeretem Mayát amióta megláttam a liftbe. Hirtelen az ajtó kinyílt és egy orvos sétált be rajta.
-Kérem uram hagyja el a kórtermet. Holnap is bejöhet meglátogatni a hölgyet.Köszönöm a megértését. Viszlát.-hadarta el. Felálltam a székből. Elköszöntem az orvostól és kimentem. Elővettem a telefonom és hívtam egy taxit, hogy visszajuthassak a hotelba.

Amikor beszálltam az autóba a sofőr hátranézett és csodálkozva nézett rám. Elmondtam a címet majd mielőtt visszafordult ezt mondta.
-Neked szurkolok fiam. Az egész család neked szurkol.-mosolygott és visszafordult a  kormány felé.
-Köszönöm a támogatást. Igyekszem nem csalódás okozni.-mondtam majd a taxi elindult a hotel felé.

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Remélem tetszett nektek. A véleményeteket megírhatjátok. A fönti kis interjút szerintem érdemes megnézni😉.
Nemsokára hozom a kövi részt. Byee

Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now