*4rész*

2.3K 67 3
                                    

Már a motorhomeban ücsörögtünk, amikor Charles sajtósa odajön hozzám.
-10 perc múlva a sajtóteremben találkozunk.
mondja majd átadja a kártyát, amivel bejuthatok oda.

Felmutattam a kártyámat az ajtó előtt álló birtonsági őrnek, majd beléptem a terembe.
A négy pilóta már az asztalnál ült és beszélgettek egymással. Velük szemben pedig a székek voltak, ahová az újságírók ültek le. A második sor szélén még volt egy üres hely, így oda ültem le, majd kezdetét vette a sajtótájékosztató. Miközbem Max a feltett kérdésre válaszolt, Charlesra tévedt a tekintetem. A kezével a fejét támasztotta és úgy kémlelte a termet, amikor hirtelen felém nézett. Találkozott a tekintetünk, majd egymásra mosolyogtunk.

Másnap reggel korán keltem. Elkészülődtem és elmentem reggelizni. Amikor az asztalhoz értem, köszöntem mindenkinek és leültem az asztalhoz. Megettük a reggelinket, utána pedig kimentünk a hotel elé és elmentünk a pályára. A motorhomeban már mindenki sürgött-forgott, készülődtek az első szabadedzésre. Mikor már helyezkedtünk el a boxba, Charles jött ki a hátsó kis szobájából.
-Szia-köszöntem és egy biztató mosolyt küldtem felé.
-Szia-köszönt és odaállt mellém-És ha szabad kérdeznem tegnap még mit csináltál?-kérdezte egy kissé frusztráltan.
-Már csak sorozatot néztem.-nevettem fel.
-Miaz?-kérdezi-Miért nevetsz?
-Hát...rajtad. Miért vagy ilyen frusztrált?
-Ilyenkor mindig frusztrált vagyok.-mondta duzzogva. Ezen elnevettem magam. Majd ő is elkezdett nevetni. A nevetgélésünket apa szakította félbe.
-Charles, pattanj az autóba!-mondta majd végigmérte őt.
Kezdetét vette az első szabadedzés. Az első fél órában nem történt semmi. Aztán jöttek az izgalmak. Az egyik Williams a falban végezte. Majd Charles az élre ugrott. A csapat tapsolt.
Charles az egész szabadedzést vezette. Amint betolták az autóját a boxba, ő kiszállt belőle és hátrament átöltözni. Hirtelen Charles sajtósa jött oda hozzám.
-Figyelj, Maya, menj el helyettem Charlessal az interjúkra, rosszul érzem magam.-mondta és a kezembe nyomta a diktafont.-Csak ezt a gombot nyomd meg. Minden interjút vegyél fel, jó?
-Rendben-mondtam egy kissé zavartan.
-Sziasztok.Mehetünk az interjúkra.-mondta Charles egy mosollyal az arcán.
-Charles, ha most nem haragszol nem én megyek, hanem Maya. Nem érzem magam jól.-mondta és intett majd elment.
-Hát akkor menjünk.-mondom Charlesnak.- Gratulálok a szabadedzéshez.
-Köszönöm.-feleli mosolyogva.

Az interjúk után elmentünk ebédelni Charlessal. Miután megebédeltünk, visszamentünk a motorhomeba és kezdetét vette a második szabadedzés.
Nem történt semmi különös. Hamilton nyerte ezt a szabadedzést. Miután vége lett,  anyával visszamentünk a hotelba.
Eltelt legalább három óra, amikor kopogtak az ajtómon.

Sziasztok. Remélem tetszett nektek ez a rész. Kommentben jöhetnek a vélemények.
Vajon ki kopoghat Maya ajtaján?

Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now