Másnap reggel elég korán keltem. Úgy döntöttem, hogy a törött karom ellenére elmegyek futni. Felöltöztem majd a hajamat egy lófarokba kötöttem.
Kiértem a hotel elé és körbenéztem. Bal oldalra néztem és megpillantottam Maxot.
A szemembe nézett és közelíteni kezdett felém.
-Szia Maya. Hogy vagy?-kérdezte egy kis bűntudattal az arcán.
-Szia Max. Egész jól.-felelem, majd meghúzom a copfom és sétálni kezdek.
-Még haragszol a tegnapi miatt?
-Igen. Csak úgy megcsókolni valakit nálunk nem szokás. Hollandiában szokás?-kérdezem egy mérges arckifejezés kíséretében.
-Nem. Nem szokás.-nevet fel Max kínosan.-Kezdjük elölről.-mondja miközben gyengén megfogja a csuklómat és maga felé fordít.-Kérlek.-néz rám bűnbánó tekintettel.
-Ezt mégis, hogy érted?-kérdezem kíváncsian.
-El szeretnélek hívni egy randira.- a szemeim tágra nyíltak a szavai hallatán. Menjek el vele? Ne menjek el vele? gondolkodtam magamban.
-Eljönnél Maya velem egy randira?-kérdezi Max miközben egy lépést tesz felém. Ha a szívemre hallgatok akkor nem megyek el vele. De miért hallgattam volna a szívemre? Elmehetek én randizni hisz nincs senkim. Végül nem a szívemre hallgattam.
-Elmennék veled egy randira.-mondom egy mosoly kíséretében.
-Köszönöm, hogy adtál egy esélyt.-mondja majd egy puszit ad az arcomra és megölel.
-Jó reggelt.-köszön Charles aki most lépett ki a hotel ajtaján.*Charles szemszöge*
Amint kiléptem a hotel ajtaján Mayát és Maxot láttam meg ahogy ölelkeznek. Illedelmesen köszöntem nekik majd elindultam futni.
Miért ölelkeztek? Együtt vannak? Ezek a kérdések cikáztak a fejemben. Egyszer az életben belezúgok valakibe de akkor is elveszik tőlem.Sziasztok!! Meghoztam a legújabb részt. Bocsi, hogy ennyit késtem vele. Remélem azért még velem maradtok. Véleményeteket a komment részlegben írjátok meg.
KÖSZÖNÖM AZ 1000 MEGTEKINTÉST❤❤
Byeee
YOU ARE READING
Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]
FanfictionEgy lány aki beleszületett a Formula1 világába. Az élete megváltozik. Maya és Charles története.