Tegnap engedtek ki a kórházból. Most Vickel az erkélyen vagyunk és beszélgetünk.
-Mesélj el mindent.-kéri,mire én nekiállok mesélni.-Maya te bele vagy zúgva Charlesba és ő is beléd.-jelenti ki miután elmondtam a pénteken történteket.
-Honnan szedsz ilyen badarságokat?-kérdeztem döbbenten Victől.
-Ez egyértelmű azért táncolt a lánnyal mert féltékeny volt.-mondja, majd megkocogtatja a homlokom.
-Vic ez egy hatalmas badarság.-felelem miközben elindulok befelé a szobámba. -Gyere mert el fogunk késni.-kiáltok ki Vicnek aki még mindig az erkélyen van.
-Megyek már.-jön be, majd mikor elhalad mellettem a fülembe súgja.-Úgyis összehozlak a kaszanovával.-mondja egy ördögi mosoly kíséretében, mire én csak elnevetem magam.A boxban állok anya mellett. Valaki megkocogtattja a vállam mire én az illető felé fordulok. Ő volt az.
-Szia. Hogy vagy?-kérdezi egy halvány mosoly kíséretében.
-Szia.Hát ahhoz képest ami történt, elég jól.-felelem.
-Akkor jó. Bocsi de mennem kell. Később elmehetnénk...-mondta de valaki közbeszólt.
-Charles autóba.-szólt rá a mérnöke, mire ő intett és már be is mászott az autójába.Már csak két kör volt hátra. Az izgalomtól a tenyerem izzadni kezdett. Aggódva figyeltem a képetnyőt ahol Charles éppen elhaladt egy Redbull mellett. Amint megelőzte az autót a csapat tapsolt.
Amint befordult Charles az autójával az utolsó kanyarba már a csapat ujjongott. Miután áthaladt a kockás zászló alatt a versenymérnöke leadta a drótot Charlesnak a rádión keresztül.Ötödik lett. Büszke voltam rá.
Az autójával begördült a boxba. Kiszállt belőle és a csapattagok gratuláltak neki. Megvártam míg mindenki beszél vele. Miután abbahagyta a csevegést a mérnökével felém fordult és rám mosolygott. A szívem hevesebben kezdett el verni. Megindult felém. Amikor odaért, megállt előttem. Még mindig mosolygott.
-Szia-köszöntem, és meg se várvtam, hogy viszonozza tettem, megöleltem.- Ügyes voltál.-mondom és elhúzodom tőle.
-Köszi.-mondja kuncogva.
-Maya mehetünk?-kérdezi anya, mire én csak bólintok.
-Hát akkor majd találkozunk.-mondja Charles, és mielőtt elindulnék puszit nyom az arcomra. Érzem, hogy a fejem színe hasonlít egy érett paradicsomra.
Mikor anya mellé érek ő csak mosolyog.
-Elszállt az irányta érzett haragod?-kérdezi anyu.
-Messzire, de nagyon messzire.-felelem mosolyagva.
-Rendes fiú ő. Nem bánnám ha ő lenne majd a férjed.-kuncog, mire én csak nevetek.
,,Én sem bánnám,,gondoltam magamban.Sziasztok. Meghoztam az új részt. Sikeresen letudtam az összes dogát.Mondjuk, hogy jól sikerültek😂.
Ja és versenyhétvége. Jejj!! Remélem tetszett nektek a rész. Véleményeteket bátran írjátok meg a komment részlegben.Byeee
YOU ARE READING
Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]
FanfictionEgy lány aki beleszületett a Formula1 világába. Az élete megváltozik. Maya és Charles története.