Reggel nyolckor keltem. Kikászálódtam az ágyból és a fürdőszoba felé vettem az irányt. Miután ott végeztem, felöltöztem. Egy egyszerű fekete rövidujjút és egy farmert vettem föl fekete sportcipővel. Megnéztem az órát, már fél kilencet mutatott. Gyorsan elindultam a lift felé. A lift előtt Charlessal találkoztam.
-Szia.-köszönt és egy halvány mosolyt láttam az arcán megjelenni.
-Szia-köszöntem és rámosolyogtam, majd beszálltunk a liftbe.Miután kiszálltunk a liftből az ebédlő felé mentünk.
-Sziasztok-üdvözöltem az asztalnál ülőket.Reggeli után a hotel előtt gyűlt össze a csapat és egy ferraris csapatautó kivitt minket a pályára. Elindultunk a motorhome felé. Mikor beléptem, már pár szerelő az autót rakta össze. Mi anyával elindultunk a padockba körülnézni. Velünk szemben csapattagok és versenyzők siettek a motorhomeba.
-Tegnap láttam, hogy Charlessal beszélgettetek vacsora után .-mondja anya.
-Igen. Nagyon rendes fiú.-felelem mosolyogva.
-És helyes is.-monja anya nevetve.
-Anya légyszíves ne.-feleltem már én is nevetve.-Semmit nem érzek iránta. Csak jófej és ennyi.
-Kislányom, már 19 éves vagy de még senki nem tetszett neked, ideje lenne már szerelmesnek lenned. Amikor én ennyi idős voltam már túl voltam a második barátomon.-mondja komolyan.
-Anya én megvárom az igazit. Nem vagyok olyan, mint te.-felelem neki nyugodtan.
-Tudom kicsim. És még jó, hogy nem vagy olyan, mint én. Te te vagy, én meg én vagyok.-mondja, majd megölel.Egy hosszú séta után a padockban anyával úgy döntünk, hogy visszamegyünk a motorhomeba. Miközben sétáltunk visszafelé Victoria jön velünk szembe.
-Szia, jó napot.-köszön.
-Szia.-köszönünk vissza anyával.
-Anya ő itt Victoria, Vic ő itt az anyukám-mutatom be őket egymásnak.
-Örvendek Mrs. Binotto.-mondja Vic.
-Én is örvendek.-mosolyog rá anyu.Miután visszatértünk a motorhomeba apa szólt, hogy indulunk vissza a hotelba.
Kigyalogoltunk a kapuk elé és beültünk a csapatautóba ami visszavitt a szállásra.Amikor már mentem volna be a szobámba még anya utánam szólt.
-Csípd ki magad estére Maya.- mondja nevetve.
-Persze anya, ki fogom.-válaszolok kuncogva.Egy órával a rendezvény kezdete előtt elkezdtem készülődni. Kiválasztottam a ruhámat.
Egy egyszerű piros egyberuhára esett a választásom. A hajamat csak kifésültem és hagytam, hogy a vállamra omoljon. Pár perccel a megnyitó kezdete előtt kopogtak az ajtón. Gondoltam anya lesz az, hogy szóljon, hogy menjünk. De tévedtem. Amikor ajtót nyitottam, meglepődtem. Nem anya állt az ajtóm előtt, hanem Charles.
-Szia. Apukád küldött föl, hogy szóljak, hogy gyere le.-feleli egy kissé zavartan.
-Szia.-köszönök, majd kilépek az ajtón.
A lift felé vesszük az irányt. Kiszálltunk a liftből és a terem felé sétáltunk. Mikor odaértünk a többiekhez, köszöntem nekik. A műsorvezető beleszólt a mikrofonba. Miután elmondta a beszédét kezdetét vette a party.
-Maya! Szia.-köszönt rám Vic.
-Szia-köszöntem.
-Gyere bemutatlak Maxnak és Pierrenek is.-mondta nagy lelkesedéssel.
-Rendben.-felelem egy kissé bizonytalanul. Mikor odaértünk, Vic odaszólt a testvérének aki éppen a csapattársával beszélt.
-Tesó, be szeretném mutatni neked Maya Binottot.-mutatott be neki.
-Szia-köszöntem.
-Szia, Max Verstappen vagyok, ő pedig itt a csapattársam Pierre Gasly.-mondja mosolyogva.
-Szia.-köszön Pierre is.
-Gyertek, igyunk valamit.-mondja Max.
-Oké.-mondja Vic, majd elindulunk a pult felé, ahol kérünk magunknak egy-egy italt. Charles is csatlakozik hozzánk és ő is kér magának egy italt. Miközben iszunk, jól elbeszélgetünk.
-Maya, jössz táncolni?-kérdezi Charles.
-Miért ne.-mondom, majd megfogja a kezem és behúz a tánctérre. A karjait a derekam köré helyezi, a karjaimat a nyakába teszem, és úgy dülöngélünk a zene ritmusára. Hirtelen azt veszem észre, hogy már úgy táncolunk, hogy konkrétan átöleljük egymást. Anyáék mögöttünk táncolnak. Látom anya arcát. Boldog az arckifejezése. Rám mosolyog és a hüvelykujját felfelé mutatja. Rámosolygok.
Mikor vége lett a zenének, nem váltunk el egymástól, hanem a következő zenét is végigtáncoltuk.
-Köszönöm, hogy táncoltál velem.-mondja Charles miután abbahagytuk a táncolást.
-Én köszönöm.-mondtam, majd rámosolyogtam.
Amikor körbenéztem a teremben, már nem láttam anyáékat, így úgy döntöttem,hogy felmegyek én is. Charles ott állt mellettem.
-Én megyek fel.-mondom neki.
-Várj, én is megyek veled.
Kisétálunk a teremből és felmegyünk a lifttel az emeletre. Mikor kiszálltunk a liftből, elköszöntünk egymástól.
-Akkor holnap találkozunk.-mondja majd...majd megölelt. Viszonzom az ölelését. Az már biztos, hogy jó illatú parfümöt használ. Miután elváltunk, bementem a szobámba és elmentem egy kellemes zuhanyt venni. A zuhany után bemásztam az ágyba és a kedvenc sorozatomat kezdtem el nézni.Sziasztok! Tetszett nektek az új rész? Kommentben írjátok meg a véleményeteket a sztorival kapcsolatban.
YOU ARE READING
Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]
FanfictionEgy lány aki beleszületett a Formula1 világába. Az élete megváltozik. Maya és Charles története.