*11rész*

2.3K 81 9
                                    

-Szia Charles.-köszöntem a fiúnak aki az ajtón elött állt.
-Szia. Nem lenne kedved elmenni sétálni esetleg?-kérdezi és a tekintetét az enyémbe vési.
-De van. Van kedvem.-mondom ki a válaszom , mire ő elmosolyodik.-Gyere be amíg elészülődök.-mondom neki, mire ő besétál az ajtón.
Gyorsan bementem a fürdőbe és egy kontyba tettem a hajam. A sminket inkább hanyagoltam. Kimentem és felkaptam a táskám.
-Mehetünk.-jelentettem ki és rámosolyogtam Charlesra.
-Rendben.-mondta és az ajtó felé vette az irányt amit ki is nyitott. Mosolyogva kisétálltam a folyosóra. Megvártam Charlest majd a lift felé vettük az irányt. Charles ahelyett, hogy beszállt volna a liftbe a lépcső felé kezdett el futni miközben hátra kiabált nekem.
-Aki veszít az meghívja a másikat egy fagyira!-kiabálta, majd el is tűnt a fal mögött. Elnevetem magamat majd utána iramodtam.

Már az utolsó forduló volt, Charles vezetett. Charles nevetve leugrott az utolsó három léocsőfokról, és felém fordult. Még mindig a lépcsőket másztam. Hirtelen megbotlottam. Már felkészültem az esésre és arra, hogy ismét a kórházban kötök ki, de csak annyit éreztem, hogy két erős kar megtart. Felnéztem és Charles gyönyörű szemeibe botlottam. Az arca közelített az enyém felé. Az orrunk már összeért amikor tüsszentenem kellett. Gyorsan elfordultam és tüsszentettem egyet.
-Egézségedre.-mondja Charles nevetve.- Akkor mehetünk?-kérdezi, majd a kezét felém nyújtja.Nem haboztam, kezemet belecsúsztatom az övébe, és úgy sétálunk ki a hotel elé.
-Merre megyünk?-kérdezem tőle.
-A parkba megyünk.-mondja majd elindulunk.- Amúgy ha szabad megkérdeznem, mi van közted és Max között?-kérdezi egy kis gúnnyal a hangjában.Meglepett a kérdése.
-Semmi. Semmi nincs köztem és Max közt. Elhízott randizni amire sajna igent mondtam. Majd...majd lemomdom valahogy.-mondom miközben beértünk a parkba ami a hotel mellett terül el
-Akkor jó.-mondja mosolyogva, majd egy fagyis standgoz vezet. -Milyet kérsz?-kérdezi majd előveszi a pénztárcáját.
-Hé, nem én fizetek?-kérdezem majd nevetve hozzáteszem.-Vagy nekem mindegy.
-Én fizetek. Majd legközelebb te fizetsz.-mondja.Legközelebb.Ezekszetint lesz legközelebb. Ebbe a gondolatba egy kicsit beleoirultam.
-Na, akkor milyet kérsz?-kérdezte Charles, ezzel kirántva a gondolataimból.
-Egy csokisat kérek.-nézek rá mosolyogva.
Miután megkaptuk a fagyikat leültünk egy padra.
-És eddig hogy tetszik a Ferrari?-kérdezem.
-Eddig tetszik. Majd meglátjuk, hogy lesz a jövőben.-mosolyog rám, majd a mosolya nevetésbe fulladt.
-Miaz?-kétdeztem már én is nevetve.
-Csokis vagy.
-Hol?-kérdezem.
-Itt.-majd Charles az arcomhoz nyúl és letörli a foltot. Miután letörölte a tekintete a szemem és az ajkaim közt cikáznak. Lassan felém hajol. Összeérinti az ajkainkat.
-Ha már a hotelben nem sikerült megcsókolni téged.-mondja majd rögtön megcsókol. Én csak belemosolygok a csókunkba.

Sziasztok. Úristen ez a mai verseny. Az idei szezon legizgalmasabb versenye volt. Sajnos a mi hősünk kiesett😭😭. De biztos vagyok benne, hogy a következő versenyen dobogón fog végezni.
Ha tetszett a rész akkor jelezd egy vote-al
A véleményeteket a komment részlegben írjátok meg.
Byeeee

Minden a liftben kezdődött✔ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now