Serendipity-4

768 82 124
                                    

Akşamdan kalma biriyseniz, üstünüzde hafif bir sarhoşlukla beraber ciddi baş ağrıları da vardır. Bilirsiniz... Tamam ikisi de bekleyeceğim şeylerdi. Ama yatağımın yanında çıplak bir şekilde yatan kırmızı saçlı V'yi, yani Taehyung'u bulmayı beklemiyordum. Siktir oradan! Taehyung mu?!

Panikle yataktan kalktım ve birkaç kere gözlerimi kırpıştırdım. Tanrım bu gerçek olamaz. Onun burada ne işi var?

"Siktir Seokjin. Onunla işi pişirdin mi?"

Kendi kendime mırıldandığımda geceyle ilgili hiçbir şey hatırlamadığım için kalçamın  ağrıyıp ağrımadığına dikkat ederken bir sorun olmadığını fark ettim. Demekki mercimeği fırına vermemişiz.

Derin bir oh çekerken yanımdaki çocuğu uyandırmaya çalıştım. Belki o bir şeyler hatırlıyor olabilirdi. Ama benim tek hatırladığım barda doyasıya içtiğim ve V sandığım  Taehyung'a hesap sorma kısmıydı. Tam bir aptalım.

Uyuyan çocuğu dürtükledim. "Hey, uyan. Taehyung. Uyansana be. Hşşşt."

Taehyung onca dürtüklemenin ve seslenmenin ardına anca uyanmıştı. Bana güzel bir gülümseme bahşettiğinde gülümsemelerinin bile neredeyse aynı olduğuna yemin edebilirdim.

Bana o derin sesiyle "Günaydın." dediği zaman aslında ses tonunun V'ye göre biraz daha kalın olduğunu fark ettim.

"Günaydı aymasına ama senin burada ne işin var. Düzeltiyorum, asıl soru ikimizin burada ne işi var? Ve biz neredeyiz?"

Gülümsemesi yüzünde solarken cevap vermekte zorlanıyor gibiydi.

"Ş-şey, hatırlamıyor musun? Dün gece beraberdik."

Utançla bana baktığında beraberlikten kastının ne olduğunu düşündüm.

"Beraberlik? Ne tür bir beraberlik acaba?"

Utançtan yanaklarının kızardığına şahit olmuştum. Tanrım bu da ne böyle?

"Şey işte... şey... birlikte olduk işte."

Şokla gözlerimi büyüttüm. O iş olmuş muydu yani?

"Ama ben popomda bir acı hissetmiyorum." dediğimde şaşırdı.

"Çünkü... poposunda bir acı olması gereken benim ve emin ol... çok acı çekiyorum."

Bu sefer daha da şaşkın bir şekilde ona bakmıştım. Vay be 2 yıllık alttaki maceram dün sona ermiş.

Ama bu sefer onun için üzülmüştüm. Hem hiçbir şey hatırlamıyordum hem de büyük bir ihtimalle o kafayla sırf V'ye benzediği için bile çocuğa yüklenmiş olabilirim...

"Kusura bakma. Bir gecelik olmuş bitmiş işte. Ve ben hatırlamıyorum bile. Lütfen bunu unutalım."

Bana hayal kırıklığıyla baktığında onun için bir miktar daha üzülmüştüm.

"Ama... ama bana demiştin ki... Hem... ben sana... ah... nasıl desem... Sana ilkim olacağını söylemiştim."

Bugün daha fazla ne kadar şaşırabilirim?

"İlkini sarhoş adamın tekine mi verdin?"

Gözlerindeki bakış daha da parçalanmıştı ve öylece bana bakıyordu.

"Beni iyi ve güzel hissettirmiştin. Sana güvenmiştim. Ah... kimi kandırıyorum. Haklısın. İlkimi sarhoş herifin tekine vermemeliydim. Üzgünüm. Seni de zor durumda bıraktığım için. Unutacağım. Mümkün olduğunca karşına bile çıkmayacağım. Emin olabilirsin."

SERENDIPITY- TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin