Serendipity

1.6K 95 33
                                    

V,

Hayranları onu sadece bu isimle tanıyor. Güney Kore'de binlerce hayranı bulunan ünlü aktör V ne gerçek adını, ne de kendisi hakkında bilgileri hayranlarıyla paylaşıyor. Victory kelimesinden geldiği düşünülen V ismi hâlâ gizemini sürdürüyor.

Her ne kadar çok hayranı olduğunu söylesek de antileri de oldukça fazla. Onlar V'nin bu davranışlarını küstahça ve dikkat çekmek için yaptığını düşünüyor. Antilerin aksine hayranları bunu çekici ve havalı buluyor.

Ayrıca oynadığı dizideki partneri Jung Hye Jin'le ilişkisi olduğu iddia ediliyor. İkisi de henüz bir açıklama yapmamasına rağmen muhabirlerimizin sorduğu sorulara da kaçıyorlar. Ne diyebiliriz ki? Eğer birliktelerse çifte mutluluklar dileriz. Ki öyle olduğu ortada gibi değil mi zaten?

Sinirle elimdeki gazeteyi masanın üzerine bırakıp V'nin yanına ilerledim.

"Şu aptal kadınla çıkmadığını herkese bağırmak istiyorum. Neden ikiniz de hiçbir açıklama yapmadan susuyorsunuz?"

Elindeki kahveden bir yudum aldıktan sonra tekrar bana döndü. 

"Ne zaman bir diziye başlamış olsam başrol oyuncusuyla çıktığım söyleniyor. Hepsine neden tek tek açıklama yapayım ki? Zaten bilen biliyor. 2 yıldır birlikte olan biziz."

Sinirle güldüm. Bilen biliyor mu cidden?

"Ya ya. Evet, haklısın bilen biliyor. Sadece yakın arkadaşım Joon ve sen (!) biliyorsun seninle sevgili olduğumu. Bilen biliyor da ne demek?"

İstifini hiç bozmadan kahvesini içmeye devam etti.

"Joon ve ben biliyoruz işte Seokjin. Daha ne istiyorsun? Dünya'ya duyurmayı mı? Hah! Komik cidden."

Sinirle soludum ve askılıktan ceketimi alıp kapıya ilerledim.

"Ne var biliyor musun? Başkalarından farklı olduğumu hissetmeme ihtiyacım var. Sana hayran olanlardan farkım ne benim? Hiçbir şey! En azından adını bile söyleyebildiğin zaman beni ara V, benimle yatmak istediğin zamanlarda değil. Hoşçakal."

V, Seokjin'in arkasından ise sadece sen farklısın diye fısıldayabilmişti.

           ~~~~~☆☆☆~~~~~

Taslaklarımda bulunan 10 kitap arasından başlamak için bunu seçtim. Ne zaman başlarım bilmiyorum ama şimdilik ilk bölümü yayımlayacağım.  Umarım beğenirsiniz ♥ Size layık olmaya çalışacağım. Sizi seviyorum ♥ Taejin'i sevin ♥

Bu arada Jung Hye Jin diye birisi var mı bilmiyorum skxjdksj aklıma gelen ilk ismi yapıverdim. Varsa da bana kızmayın biraz yelloz bir karakter olacak skdjdksj

SERENDIPITY- TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin