Flashback (Seokjin ve V'nin tanıştığı güne gidelim diyorum. Ne dersiniz?)
Senaristliğini yapmış olduğum dizinin ilk bölümünün çekimi için oldukça heyecanlıydım. Üstelik bu benim ilk dizimdi. Çekimlere başlanmadan önce küçük bir toplantı düzenlenmişti. Yönetmene senaryoyla ilgili birkaç şey anlatırken başrollerin beni dinlemediğini farkettim. İkisi de kendi aralarında konuşup gülüşüyorlardı. Hah! Ben burada eşek başı mıyım?
"Sanırım diziden daha önemli konularınız var. Buyrun sizi dinliyorum." Dediğimde ikilinin dikkatini çekmiştim.
Erkek olan başrol beni şöyle bir süzdüğünde rahatsızca yerimde kıpırdandım.
"Sizden daha önemli olduğunu düşünmüyorum Bay Kim. Lütfen devam edin." Yüzündeki sırıtış ve alaycı ifadeyle bana bakmayı sürdürdü. Ah, cidden...
Sırf Güney Kore'nin en popüler aktörlerinden biri olduğu için onunla çalışmayı kabul etmiştim ama Tanrım daha az ukala olan birisi yok muydu yahu?
"Her neyse, diyeceklerim bitmişti zaten. Umarım iyi iş çıkarırız."
~~~~~☆☆☆~~~~~
İlk bölümün çekimleri neredeyse tamamlanmıştı. Şuan paydos verilmişti ve oyuncular dinleniyordu. Ben ise odamda oturmuş yeni senaryolar üzerinde çalışıyordum. Daha dizi bitmeden yeni senaryo yazıyordum ama kendime engel olamıyordum yazmak benim ruhumda vardı!
Kapım tıklatıldığında bakışlarımı bilgisayarımdan çekip gelebilirsiniz diye seslendim. Gelen kişiyi görmemle tek kaşım havalanmıştı. Niye geldi ki bu şimdi?
"Umarım rahatsız etmiyorumdur Bay Kim." Hâlâ yüzünde saçma bir sırıtış vardı. Bu adam neden sırıtıyor? Sırıtık herif.
"Etmiyorsunuz Bay..." o an soyadını bilmediğim aklıma gelmişti. Hayır hayır hatta adını da bilmiyordum.
"V. V diyebilirsiniz."
Kaşlarımı çattım. Neden sahne adını veriyor ki?
"Peki, V. Ne için gelmiştiniz?"
Yüzündeki sırıtışı eksik etmeden masamın diğer tarafındaki sandalyeye oturdu.
"Hiç. Öylesine bir bakmak istedim. Ne yapıyordunuz?"
Eğilip bilgisayarıma bakmak istediği sırada ona engel olup ekranı kapattım.
"Yeni senaryolar üzerinde çalışıyordum." Saatime baktıktan sonra devam ettim. "Paydos bitmiş gibi görünüyor. Neden hâlâ buradasınız?" Bu sırıtık heriften cidden rahatsız olmuştum.
Sandalyede arkasına yaslanıp gözlerini bana dikti. Ay çek be gözlerini sırıtık herif.
"Benim çekimlerim bitti. Sizinle vakit geçirmek istedim. Yoksa beni istemiyor musunuz?"
Yalandan alınmış gibi yaptı. Evet, tabii ki de seni istemiyorum.
"Yo, hayır. İstemediğimden değil, sadece senaryoma dönmek istiyorum."
Ah Seokjin, at yalanı...
"Senaryonuzun konusunu sorabilir miyim acaba? Ya da fikir önerilerine açıksanız birkaç önerim olabilir."
Alayla suratına baktım. Hah, senin önereceğin fikirden ne olur be!
"Dinliyorum."
Muzip bir biçimde gülümseyip anlatmaya koyuldu. Gerçi sabahtan beri böyle gülüyordu ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDIPITY- TAEJIN ✔
Hayran KurguSerendipity: Şans eseri değerli bir şeyler keşfetme, mutlu tesadüf.