Serendipity-10

628 52 108
                                    

"Taehyung-ahh geç kalıyoruz! Kaldır şu koca kıçını!"

Taehyung'un beni yakın arkadaşlarıyla tanıştırmak istemesi üzerine ben de Namjoon ve Hoseok'a haber vermiş, Taehyung ve arkadaşlarıyla tanıştıracağımı söylemiştim. Şimdi ise, ben hazırlanıp Tae'nin evine geleli yaklaşık yarım saat olmasına rağmen hâlâ hazırlanmamış olan Tae'yi bekliyordum. Eh, tabii ben ne yaparsam yapayım yakışıklı olacağım için çok fazla uğraşmıyordum.

Yatak odasından gelen Tae'yi görünce beni bu kadar bekletmesine değer bir görüntüyle karşılaşmıştım. Yakışıklı yüzümden daha yakışıklı bir yüze sahip erkek arkadaş mı? Hayata 10-0 önde başlamış olsa gerek.

Üzerinde pembe kareleri olan mavi bir gömlek, altına lacivertimsi bir pantalon, boynunda bir kolye ve elindeki renkli yüzükler... Dur bir dakika, güneş gözlüğünü ensesine mi takmış o?

 Dur bir dakika, güneş gözlüğünü ensesine mi takmış o?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Maskeyi şeyediverin snsjdksjs)

Yanlışlıkla bir modelle mi sevgili olmuştum yoksa?

"Ne kadar sabırsızsın Jin-ssi. Geldim işte."

Ben de geldim...

"Gitmesek mi? Birden sıcak bastı beni. Ateşim çıktı sanırım."

Ateşlendiğime yemin edebilirim ama bunun sebebinin hastalık olmadığına da kalıbımı basarım.

Panikle yanıma gelip elini alnıma koydu. Ahh pamuk şekerim benim. Ne kadar da saf...

"Ateşin yok gibi görünüyor. Ama yinede halsiz hissediyorsan uzan şöyle sana çorba yaparım. Çocuklara da gelemeyeceğimizi söyleyeyim."

Telefonu alıp gerçekten arkadaşını aramaya kalktığında telefonu elinden alıp onu durdurdum.

"Şakadan da anlamıyorsun yahu. Seni gördüğümde ateşim çıktı demek istemiştim." Gülerek söylediğim şey üzerine rahatlamış hemen ardından kaşlarını çatmıştı.

"Benimle dalga mı geçiyorsun? Hah, senin için endişelenende kabahat!"

Askılığa ilerleyip ceketini aldıktan sonra kapıyı açınca koşa koşa peşinden gittim.

"Şaka yaptım yosun çorbam, bekle beni!"

~~~~~☆☆☆~~~~~

Kafeye vardığımızda çoktan Hoseok ve Namjoon gelmişlerdi. Tae'nin arkadaşları neredeydi acaba?

Onların yanına ilerleyeceğim sırada Tae'nin başka yöne ilerlemesi ve arkadaşına seslenmesiyle duraksadım.

"Yoongi hyung!"

O sırada beni gören Hoseok da bağırmaya başlamıştı.

"Seokjin hyung! Buradayız!"

Taehyung ile birlikte Yoongi'nin masasına ilerleyip saygıyla eğilip elini tuttum.

SERENDIPITY- TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin