Serendipity-14

482 44 82
                                    

Bölümün sonundaki yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

~V'den~

"Babandı Taeyeon. Bana adını ve Seokjin'le birlikte olduğunuzu söyleyen kişi senin babandı."

Duyduklarım beni şaşırtmamıştı ama sadece merak ediyordum. Neden? Neden Hyejin'e söylemişti ki? 

"Neden? Sana bunları söylemesinin nedeni ne?"

Duraksadı. Elleriyle oynuyor ve başını kaldırmıyordu. Bu sinirlerimi daha da yıpratmaya yetti.

"Konuş! Yeter, tüm gün seni bekleyemem!"

Titrek bir nefes aldıktan sonra devam etti.

"Ç-çünkü onun işine yarayacaktım. O-o gün o barda s-senin yanına gelmem tesadüf değildi. Bay Kim bana dilediğim kadar para vereceğini yalnızca sizi ayırmamı istediğini söyledi. B-benim suçum, üzgünüm."

Kulaklarım uğulduyordu. Az önce duyduklarımı duymamayı dilerdim. Bunu nasıl yapabilirler? Bu kadar ileri gidemez!

Yanımdaki kadını es geçip hızlı adımlarla arabama ilerledim. O herif artık fazla olmuştu ve benim daha fazla tahammülüm kalmamıştı.

"Bekle!"

Arkamı dönmeden olduğum yerde dikildim.

"Seokjin... ona gerçekleri anlatacak mısın? Bir oyuna geldiğini?"

Dimdik duran omuzlarım onun ismiyle yıkılmıştı. Ona anlatacak mıydım sahi? O bu kadar mutluyken, bunu ona yapabilecek miydim.

"Hayır, bilmeyecek. Beni, onu aldatan şerefsiz herifin teki olarak bilmesi daha iyi. Böylece daha kolay unutur."

Arabamın kapısını açıp binecekken kolumu tutup beni durdurdu.

"Neden? Onu sevdiğini san-"

"Onu seviyorum tamam mı? Ama o mutlu, başkasıyla. Benimle değil ama mutlu. Önemli olan o."

Daha fazla saçmalamasını dinlemek istemediğimden arabama binip hızla oradan uzaklaştım.

~~~~~☆☆☆~~~~~

~ Seokjin'den~

Bir adet sinirli Jimin'le yol boyu uğraştıktan sonra nihayet eve varmıştık. Ev tam olarak yerleşmemiş olsa da salon ve yatak odası hazırdı.

"Fiyuu, ne yorucu gündü ama. Ayrıca çok yedim. İyice göbekleniyorum. Jinnie, beni göbekli de sever misin?"

Kendini koltuğa atmış yanına da beni çekmişti.

"Hayır, tabii ki de sevmeyeceğim. Acilen kilo vermelisin."

Pekâlâ, şaka yaptığımı anlayacağını düşünmüştüm. Fakat şuan bana baktığı dolu gözler tam tersini gösteriyordu. Daha sonra hemen toparlandı ve 'hah'ladı.

"Sevmezsen sevme be! Sana mı kaldım? Hıh."

Evet, bir şaka yüzünden trip yiyordum. Nerde alkışım?

"Bebeğim, şaka yaptığımı biliyorsun. Neden sevmeyecekmişim? Hem ben de götü göbeği salmayı düşünüyorum. Ne yapayım bu saatten sonra eight packi, değil mi?

Yattığı yerden hafifçe kayarak başını karnıma yasladı.

"Olur, ben seni her türlü severim."

Birazcık sessizlikten sonra kıkırdadı.

"Ne oldu?"

Gülümsemeye devam ederken başını kaldırıp bana baktı.

SERENDIPITY- TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin